UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Світова практика
  5. Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати

Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати

10.02.2025 278
Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати

Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати

10.02.2025     278

Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо в цій статті, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

Чи втратять творчі люди роботу?

Це питання хвилює не лише представників творчих професій. Частина розробників теж переймається тим, а чи не звільнять їх одного дня, щоб код писав винятково АІ. Та це більше безпідставні хвилювання, аніж реальний стан справ, бо навряд чи це коли-небудь станеться. Та існує інша проблема. Люди, які вчаться працювати зі штучним інтелектом та успішно інтегрують його в свою роботу, отримають велику перевагу перед людьми, які не володіють навичками роботи з ШІ.

Як показують останні тенденції, застосування штучного інтелекту в креативному і бізнес середовищі стрімко зростає. Та оцінити його реальний і потенційний вплив поки що складно. Наразі лідери індустрій намагаються збагнути, як краще інтегрувати ШІ в звичні повсякденні процеси, щоб рухатися в майбутнє впевненими кроками.

Про що каже дослідження Adobe?

Компанія Adobe в 2024 році опитала близько 8 тис. маркетологів і власників бізнесу щодо використання ШІ в креативних індустріях і виробництві. Опитування здійснювалось в усі куточках світу. Приблизно 90% опитаних погодилися з твердженням, що штучний інтелект трансформує креативну сферу і бізнес.

Це наштовхує на думку, що АІ як технологія майбутнього змінить підхід до роботи і сам процес взаємодії між виробничими підрозділами, департаментами та відділами компаній, корпорацій та навіть малого бізнесу. Як не проґавити «спалах майбутнього» представникам бізнесу і творчих професій? Розглянемо актуальні поради.

Досліджуйте, впроваджуйте, експериментуйте

Порада номер один: почніть з експериментів, досліджуйте інноваційний досвід і впроваджуйте його в свою діяльність. Словом, будьте проактивними. По суті, все, що вам потрібно — щоденна практика та інтеграція АІ крок за кроком. Між іншим, схожим шляхом колись рухалася й історія телебачення. Коли власники найбільших голлівудських кіностудій збагнули, що тягатися з телебаченням не вийде, знайшлося оптимальне рішення — урвати й собі від цього пирога ласий шматок.

Порада номер два: розвивайте таке важливу навичку роботи з АІ, як запити. Навіть від грамотно сформульованого запиту в гуглі подекуди залежить результат пошуку; якщо говоримо про штучний інтелект, цей принцип набуває ще більшої ваги. Вчіться ефективно прописувати запити, це стане вашою перевагою перед конкурентами.

Порада третя: експериментуйте з функціями ШІ, які зроблять ваші звичні робочі інструменти ще ефективнішими. Приміром, дизайнери чи 3D-інженери зможуть без зайвих труднощів збільшити кількість прототипів, пропонованих клієнту чи замовнику. Це скоротить час появи продукту на ринку і покращить клієнтський фідбек.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору