Людина – істота, яка має певні «установки» зацікавленості чимось новим, які так, чи інакше вливають на її ставлення до власного життя. В де-яких особистостей, потреба у змінах та чомусь новому настільки велика, що такі люди з легкістю проецирують таке ставлення й на серйозні аспекти свого життя, зокрема роботу.
Й справа, не в тому, що людина поганий спеціаліст, який, насамперед тримався б за ту вакансію на яку його все таки взяли. Такі собі «пошуки себе» та намагання знайти більш досконалий варіант працевлаштування обов’язково на новому місці», саме й штовхають людей на часту зміну роботи.
В сучасному суспільстві, здебільше, існує негативне ставлення до такого типу працівників. Їх вважають безвідповідальними, такими, що прагнуть лише високих заробітків, не вважають потенційними членами команд та колективів, а спеціалісти з кадрів та людських ресурсів, взагалі, доволі підозріло дивляться на шукачів, які мають численні відмітки про часті зміни робочих місць.
Звичайно, такому ставленню існує пояснення. Сьогодні, (мається на увазі сучасна цивілізація та побудова суспільства) людина просто зобов’язана мати стабільні доходи, щоб «нормально існувати» в соціумі. Здебільше, це означає наявність певної затребуваної часом професії та існування стабільного та оплачуваного робочого місця. Кандидати, які демонструють часту зміну роботодавців, викликають враження людей із надто високої самооцінкою, які не «гають час» та не довго розбираються чи влаштовує їх компанія, одразу лишаючи робоче місце, якщо щось не влаштовує їх на роботі.
Також, така «непрофесійна поведінка у професійному житті», часто може свідчити про незрілість та нестабільність людини, як особистості та з боку психічного стану. Тож, кандидатові доведеться ретельно та переконливо поясняти рекрутерові, чому він з легкістю міняє роботу малого керівника на професію, наприклад, бармена. Не вважається «гідною» причиною й ситуація, коли до роботи дуже важко добиратися.
Проте, при такому відношенню (автор не засуджує, а лише констатує) до свого робочого місця, такі люди мають й численні переваги, які вони можуть отримувати лише завдяки частої зміни роботи.
Насамперед, це:
Ну, а у випадках, коли зміна роботи стає чимось «нав’язливої думки», слід звернути на це увагу та зрозуміти, що ви будете отримувати максимум негативу від такого ставлення до роботи. Серед, найбільш неприємних недоліків такого ставлення, такі, як:
Як можна швидко знайти роботу, якщо ви саме та людина, яка часто змінювала роботу? Це, цілком можливо у будь-який час.
Шукаючи роботу, зверніть увагу на які аспекти треба звернути увагу, щоб мати максимум шансів на її отримання, незважаючи на численні відмітки про зміну роботи у вашому трудовому житті.
Намагайтеся претендувати на посади та робочі місця, які мають певну «вищу планку» аніж ваша попередня робота. Це допоможе не лише вашому реальному зростанню, але й стане гідним аргументом на питання рекрутера про часті зміни роботи.
Маючи певні сильні сторони, вирішить яким чином ви можете продемонструвати їх одразу й максимально переконливо. Саме так можна відповісти на ситуацію, коли рекрутер акцентує ваші недоліки на тому, що ви часто змінюєте роботу. спеціаліст, який зміг це продемонструвати більш необхідний, аніж ваша відповідь на питання «Чому так часто?».
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.