UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Помилки, допущені під час пошуку роботи
  5. Чи варто приховувати від керівництва, що шукаєте нову роботу?

Чи варто приховувати від керівництва, що шукаєте нову роботу?

18.12.2020 702
Чи варто приховувати від керівництва, що шукаєте нову роботу?

Чи варто приховувати від керівництва, що шукаєте нову роботу?

18.12.2020     702

Безперечно, кожен має право на більш оплачувану чи комфортну роботу, яка б відповідала нашим здібностям і матеріальним запитам. Ми живемо в демократичній країні, і маємо право повсякчас підшукувати краще місце роботи. Але чи потрібно при цьому втаємничувати свої плани від власного керівництва? Jobs.ua розповідає, чому варто це зробити.

Чи розповідати про свої плани керівнику?

Якщо ви наважитеся розповісти про свої наміри начальству, готуйтеся до гіршого сценарію. Так, як людина він вас прекрасно зрозуміє, але як керівник… тут вже навряд чи. Він обов’язково прикине про себе ті труднощі, які з’являться в компанії, коли ви покинете роботу (пошук нового працівника, його навчання та адаптація, і т.д.), та пригадає, скільки зусиль і коштів було колись інвестовано у вас. Як розумієте, навряд керівник зрадіє такому розвитку подій.

Тому будьте готові до гіршого сценарію, якщо наважитеся розповісти керівнику про пошуки нової роботи. Може трапитися, що ставлення з його боку погіршиться. Звичайно, це залежить від його людських якостей, але хто зможе гарантувати, що останні два тижні не стануть для вас суцільним випробуванням?

Обережно із соцмережами!

Отже, ви вирішили шукати нову роботу, не сповіщаючи про це своє керівництво. Здається, все просто, але це не зовсім так. Припустимо, ви створили у Фейсбуці відповідний пост на цю тему. Гадаєте, його ніхто не побачить з ваших колег і не доповість керівнику? Як би не так!

Що робити, якщо ви хочете шукати роботу через Фейсбук, але приховати свої наміри від начальства? Є кілька варіантів.

  1. Ви можете створити відповідний допис на своїй сторінці, але з певними налаштуваннями – тобто приховати його від керівника і колег на роботі. Відповідно, ваш допис вони не побачать. Але хтось зі сторони, хто має довгий язик, може донести про цей допис вашим колегам чи начальству, так? Тому продумайте, кого б ще включити до «чорного списку», щоб максимально убезпечити свої маневри від надто цікавих осіб.
  2. Звертайтеся напряму до людей, які можуть допомогти з пошуком нового робочого місця.
  3. Ще один варіант – попросити когось із друзів створити допис, який починався б такими словами (як приклад): «Спеціаліст із такою-то кваліфікацією шукає роботу!..». І шифруватися не потрібно, і можна поширювати допис в різних тематичних групах без ризику бути викритим з боку начальства.

Уникайте поширення чуток

Як би не кортіло цього зробити, не діліться про свої плани навіть із найкращим колегою. Де гарантія, що він не втримає язик за зубами, якщо ви не змогли цього зробити?

Щоправда, перед тим, як спробуєте шукати нову компанію для роботи, спробуйте поговорити з керівником про покращення умов співробітництва. Не виключено, що вам запропонують вигідніші умови праці, і нове місце під сонцем вже не доведеться шукати.

Але використовувати пошук роботи як засіб шантажу – не варто. Навіть якщо вам підуть назустріч, начальство обов’язково запам’ятає цей інцидент. І не факт, що це не позначиться на вашій майбутній кар’єрі.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору