Безперечно, кожен має право на більш оплачувану чи комфортну роботу, яка б відповідала нашим здібностям і матеріальним запитам. Ми живемо в демократичній країні, і маємо право повсякчас підшукувати краще місце роботи. Але чи потрібно при цьому втаємничувати свої плани від власного керівництва? Jobs.ua розповідає, чому варто це зробити.
Якщо ви наважитеся розповісти про свої наміри начальству, готуйтеся до гіршого сценарію. Так, як людина він вас прекрасно зрозуміє, але як керівник… тут вже навряд чи. Він обов’язково прикине про себе ті труднощі, які з’являться в компанії, коли ви покинете роботу (пошук нового працівника, його навчання та адаптація, і т.д.), та пригадає, скільки зусиль і коштів було колись інвестовано у вас. Як розумієте, навряд керівник зрадіє такому розвитку подій.
Тому будьте готові до гіршого сценарію, якщо наважитеся розповісти керівнику про пошуки нової роботи. Може трапитися, що ставлення з його боку погіршиться. Звичайно, це залежить від його людських якостей, але хто зможе гарантувати, що останні два тижні не стануть для вас суцільним випробуванням?
Отже, ви вирішили шукати нову роботу, не сповіщаючи про це своє керівництво. Здається, все просто, але це не зовсім так. Припустимо, ви створили у Фейсбуці відповідний пост на цю тему. Гадаєте, його ніхто не побачить з ваших колег і не доповість керівнику? Як би не так!
Що робити, якщо ви хочете шукати роботу через Фейсбук, але приховати свої наміри від начальства? Є кілька варіантів.
Як би не кортіло цього зробити, не діліться про свої плани навіть із найкращим колегою. Де гарантія, що він не втримає язик за зубами, якщо ви не змогли цього зробити?
Щоправда, перед тим, як спробуєте шукати нову компанію для роботи, спробуйте поговорити з керівником про покращення умов співробітництва. Не виключено, що вам запропонують вигідніші умови праці, і нове місце під сонцем вже не доведеться шукати.
Але використовувати пошук роботи як засіб шантажу – не варто. Навіть якщо вам підуть назустріч, начальство обов’язково запам’ятає цей інцидент. І не факт, що це не позначиться на вашій майбутній кар’єрі.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?