UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Все про резюме
  5. Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

22.11.2023 557Автор: Лоліта Платошкіна
Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

22.11.2023     557Автор: 

Резюме, що готується на відправку роботодавцю повинно бути ідеальним. Воно повинно містити повну інформацію про здобувача, однак має бути доречним, відповідно до запиту вакансії роботодавця. Що ж цікавить роботодавця в резюме здобувача, чим його можна вразити в резюме, на що він зверне свою увагу, що в резюме зайвого - питання, що завжди хвилюють здобувача. Тому завдання здобувача скласти резюме таким чином, щоб “продати” власні вміння та здібності. Це кропітка робота, в якій головне не перестаратися та не написати в резюме зайвого. А наша сьогоднішня стаття допоможе вам визначити табу, чого не повинно бути в резюме. Обов’язково скористайтесь порадами при складанні власного.

Що дратує роботодавця в резюме здобувачів

Роботодавець або HR, які мають справу з переглядом великої кількості резюме при пошуку спеціаліста в компанію, мають великий досвід у цьому, тому затримаються лише на тих пунктах, які вважають найбільш релевантними та важливими при підборі спеціаліста на конкретну вакансію. Це можуть бути й навички, якими володіє спеціаліст, і досвід роботи за спеціальністю, і місця роботи, компанії, в яких довелось працювати здобувачу. Однак трапляється й таке, що деякі резюме дратують роботодавців, а саме ті, що можуть бути складені невірно чи певна інформація подана невірно. Такі помилки можуть коштувати здобувачу роботи його мрії. Про які помилки йдеться мова?

Неправдиве чи застаріле фото

Не всі здобувачі вбудовують в резюме фотографію, мабуть, не розуміючи важливості цього. Фото - це перше, що впаде в очі роботодавцю. Воно здатне створити перше враження про вас. Ваше фото має бути актуальним і відповідати вашому віку. Ви не повинні тим самим вводити роботодавця в оману та плутати його, втрачаючи довіру до вас на першій діловій зустрічі - співбесіді. Якщо у вас немає гідного фото, то краще найміть професійного фотографа для гарного фото. На фото обов’язково має бути обличчя, плечі, але дотримуйтесь ділового стилю у виборі одягу. Це не фото на паспорт, тому на фото ви можете бути трохи усміхненим, а посмішка - це перший крок до порозуміння.

Нерелевантний минулий досвід

Безумовно, ваш минулий професійний досвід дуже важливий. Однак при складанні резюме слід орієнтуватися на вакансію. Ваш минулий досвід може бути різноманітний, однак роботодавцю цікаві ваші напрацьовані уміння та навички за спеціальністю, на яку ви готові приступити. Тому зосередьтесь в описі резюме саме на власному досвіді за вакансією, весь інший досвід вказуйте стисло та коротко.

Неправдива інформація

Вже говорили про фото, які не відповідають дійсності, а як щодо неправдивої інформації? Дуже часто до цього вдаються здобувачі, які хочуть отримане місце роботи, але не дотягують в уміннях чи навичках. Тому їм здається головною метою потрапити в компанію своєї мрії, а всьому іншому можна навчитися з часом та за потребою. Однак таке мислення може зіграти доволі злий жарт: що в результаті зіпсує вашу репутацію, якщо від вас будуть вимагати виконання конкретних завдань тут і зараз. Не слід вказувати неправдиву інформацію ще й тому, що дуже легко і просто вона може перевіритись роботодавцем в телефонному режимі за минулим місцем роботи.

ідеальне резюме

Шаблонні фрази

Шаблонні фрази та шаблонна інформація про скіли дратує. В цьому не має особистості та жвавості. Таким чином розділ про особисті якості та навички перестає нести цінність та сенс. Тому часто так трапляється, що роботодавці просто його не читають. Якщо для вашої роботи дуже важливо підкреслити конкретні здібності, то краще написати це власними словами, приносячи власну індивідуальність у контекст. До того ж шаблонними фразами про навички зараз нікого не здивуєш. Важко уявити роботу, для якої комунікативні здібності та вміння працювати в команді були б неважливі чи непотрібні. Якщо не знаєте, як подати, то краще опишіть, як саме вміння комунікувати допомогло особисто вам розв'язати складну проблему.

Створене для іншої посади резюме

Як вже було сказано вище, роботодавців дратує, якщо ви зазначаєте минулий загальний досвід не для теперішньої вакансії. Однак ще більше дратує, якщо ви розсилаєте одне й те саме резюме на різні відкриті суміжні за профілем вакансії, не змінюючи в ній нічого. Для досвідчених рекрутерів це помітно і вони одразу відмічають вашу непрофесійність. Краще уникайте цього, підлаштовуючи резюме під вакансію чи спеціальність, на яку хочете спробувати свою кандидатуру.

Чек-лист перед відправкою резюме роботодавцю

  1. Не ставте забагато знаків: оклику чи три крапки.
  2. CAPS LOCK замініть на виділення шрифту “Напівжирний”.
  3. Видаліть посилання на неефективні соцмережі.
  4. Виправте лексичні та граматичні помилки, перевіривши текст резюме стороннім ресурсом.
  5. Скоротіть резюме до двох сторінок А4.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору