UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Все про резюме
  5. Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

22.11.2023 539Автор: Лоліта Платошкіна
Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

Чого не повинно бути у CV, якщо хочете отримати роботу?

22.11.2023     539Автор: 

Резюме, що готується на відправку роботодавцю повинно бути ідеальним. Воно повинно містити повну інформацію про здобувача, однак має бути доречним, відповідно до запиту вакансії роботодавця. Що ж цікавить роботодавця в резюме здобувача, чим його можна вразити в резюме, на що він зверне свою увагу, що в резюме зайвого - питання, що завжди хвилюють здобувача. Тому завдання здобувача скласти резюме таким чином, щоб “продати” власні вміння та здібності. Це кропітка робота, в якій головне не перестаратися та не написати в резюме зайвого. А наша сьогоднішня стаття допоможе вам визначити табу, чого не повинно бути в резюме. Обов’язково скористайтесь порадами при складанні власного.

Що дратує роботодавця в резюме здобувачів

Роботодавець або HR, які мають справу з переглядом великої кількості резюме при пошуку спеціаліста в компанію, мають великий досвід у цьому, тому затримаються лише на тих пунктах, які вважають найбільш релевантними та важливими при підборі спеціаліста на конкретну вакансію. Це можуть бути й навички, якими володіє спеціаліст, і досвід роботи за спеціальністю, і місця роботи, компанії, в яких довелось працювати здобувачу. Однак трапляється й таке, що деякі резюме дратують роботодавців, а саме ті, що можуть бути складені невірно чи певна інформація подана невірно. Такі помилки можуть коштувати здобувачу роботи його мрії. Про які помилки йдеться мова?

Неправдиве чи застаріле фото

Не всі здобувачі вбудовують в резюме фотографію, мабуть, не розуміючи важливості цього. Фото - це перше, що впаде в очі роботодавцю. Воно здатне створити перше враження про вас. Ваше фото має бути актуальним і відповідати вашому віку. Ви не повинні тим самим вводити роботодавця в оману та плутати його, втрачаючи довіру до вас на першій діловій зустрічі - співбесіді. Якщо у вас немає гідного фото, то краще найміть професійного фотографа для гарного фото. На фото обов’язково має бути обличчя, плечі, але дотримуйтесь ділового стилю у виборі одягу. Це не фото на паспорт, тому на фото ви можете бути трохи усміхненим, а посмішка - це перший крок до порозуміння.

Нерелевантний минулий досвід

Безумовно, ваш минулий професійний досвід дуже важливий. Однак при складанні резюме слід орієнтуватися на вакансію. Ваш минулий досвід може бути різноманітний, однак роботодавцю цікаві ваші напрацьовані уміння та навички за спеціальністю, на яку ви готові приступити. Тому зосередьтесь в описі резюме саме на власному досвіді за вакансією, весь інший досвід вказуйте стисло та коротко.

Неправдива інформація

Вже говорили про фото, які не відповідають дійсності, а як щодо неправдивої інформації? Дуже часто до цього вдаються здобувачі, які хочуть отримане місце роботи, але не дотягують в уміннях чи навичках. Тому їм здається головною метою потрапити в компанію своєї мрії, а всьому іншому можна навчитися з часом та за потребою. Однак таке мислення може зіграти доволі злий жарт: що в результаті зіпсує вашу репутацію, якщо від вас будуть вимагати виконання конкретних завдань тут і зараз. Не слід вказувати неправдиву інформацію ще й тому, що дуже легко і просто вона може перевіритись роботодавцем в телефонному режимі за минулим місцем роботи.

ідеальне резюме

Шаблонні фрази

Шаблонні фрази та шаблонна інформація про скіли дратує. В цьому не має особистості та жвавості. Таким чином розділ про особисті якості та навички перестає нести цінність та сенс. Тому часто так трапляється, що роботодавці просто його не читають. Якщо для вашої роботи дуже важливо підкреслити конкретні здібності, то краще написати це власними словами, приносячи власну індивідуальність у контекст. До того ж шаблонними фразами про навички зараз нікого не здивуєш. Важко уявити роботу, для якої комунікативні здібності та вміння працювати в команді були б неважливі чи непотрібні. Якщо не знаєте, як подати, то краще опишіть, як саме вміння комунікувати допомогло особисто вам розв'язати складну проблему.

Створене для іншої посади резюме

Як вже було сказано вище, роботодавців дратує, якщо ви зазначаєте минулий загальний досвід не для теперішньої вакансії. Однак ще більше дратує, якщо ви розсилаєте одне й те саме резюме на різні відкриті суміжні за профілем вакансії, не змінюючи в ній нічого. Для досвідчених рекрутерів це помітно і вони одразу відмічають вашу непрофесійність. Краще уникайте цього, підлаштовуючи резюме під вакансію чи спеціальність, на яку хочете спробувати свою кандидатуру.

Чек-лист перед відправкою резюме роботодавцю

  1. Не ставте забагато знаків: оклику чи три крапки.
  2. CAPS LOCK замініть на виділення шрифту “Напівжирний”.
  3. Видаліть посилання на неефективні соцмережі.
  4. Виправте лексичні та граматичні помилки, перевіривши текст резюме стороннім ресурсом.
  5. Скоротіть резюме до двох сторінок А4.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору