Пошук потрібного спеціаліста в компанію - справа не із легких. На цьому шляху менеджерам з персоналу чи самим роботодавцям приходиться зіткатися з різними труднощами. Одним з яких і є складність знайти кандидата, який би відповідав вашим потребам стовідсотково. Більшість роботодавців скажуть, що причиною є слабкий український ринок праці спеціалістів. І тільки досвідчені роботодавці почнуть шукати причини в методиці власного пошуку. Це актуальне питання для всіх, хто зіткається з відбором робочого персоналу в компанію.
Якщо ви справді зіткнулись із труднощами пошуку спеціалістів на вакансію, то не засмучуйтесь. Виходом стане пошук явних причин, за якими це може відбуватися. Наступні розповсюджені причини допоможуть вам подивитись на власну методику пошуку здобувачів та знайти ті недоліки, які гальмують успішне виконання цього завдання.
Перш ніж розміщати вакансію роботодавець повинен поспілкуватися з керівником відділів, куди шукають спеціаліста. Це необхідно для правильного формування вакансії та розміщення інформації на рекрутинговом ресурсі. Тому саме керівник відділу знає, якого спеціаліста їм не вистачає. Саме він може скласти перелік обов’язків спеціаліста, а також проінформувати HR-ра щодо розмірів заробітної плати, які будуть виставлені у вакансії. Отже, перша причина, за якою вас можуть спіткати труднощі пошуку - неточний або невідповідний запит обов’язків у вакансії. Це також можете відчути, якщо відгуком на резюме є постійні дзвінки здобувачів для уточнення деталей роботи за вакансією.
Другою основною причиною може стати непривабливість вакансії для здобувачів. Здобувачі намагаються на співбесіді створити приємне враження, зацікавити, а роботодавці в вакансії. Тому, перш ніж викладати вакансію, перечитайте і подумайте: « А ви б відгукнулись?». Зараз в пошані креативні заклики в вакансії. Підберіть найкращу креативну форму і скористайтесь нею.
Третя причина труднощів пошуку - залучена мала кількість ресурсів для пошуку вакансії. Якщо ви виставляєте резюме тільки на рекрутингових сайтах, то охопіть якомога найбільшу кількість, і, в першу чергу, зверніть увагу на найбільш ефективні. Якщо ваша вакансія і компанія більш гнучка задіюйте інші ресурси - соціальні мережі, зовнішня реклама.
І пам’ятайте, якщо хочете отримати спеціаліста, що максимально відповідає вашим запитам, то працювати треба саме над якістю запитів.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.
Наша сьогоднішня стаття допоможе вам визначити табу, чого не повинно бути в резюме. Обов’язково скористайтесь порадами при складанні власного.
Як залишатися організованими, якщо працюєте з дому, і не маєте змоги бачити щодня друзів-колег? Пропонуємо обговорити це питання, а також з’ясуємо, як не втратити продуктивність, працюючи віддалено.