Цены на проезд по железной дороге внутри Украины остаются в разы ниже, чем на аналогичные поездки в странах СНГ и тем более Европы, пишет ТСН.
Так, в России тарифы на проезд в плацкартном вагоне выше ныне действующих в Украине в 4,6-5,6 раза, в купейном вагоне - 5,9-6,4 раза, в вагоне СВ - 2,6-3,0 раза .
В Казахстане тарифы на плацкарт и купе выше в 2,3 - 2,4 раза, на СВ - в 1,18 раза.
Каждые 100 км в скоростном нефирменных поезде по внутреннему тарифу в купейном вагоне в Украину обойдутся пассажиру в 32,40 гривны, в России - 206,11 гривны, в Беларуси - 18,88 гривны, в Казахстане - 69,19 гривны. В плацкартном вагоне: в Украину - 18,33 гривны, России - 101,80 гривны, Беларуси - 11,34 гривны, Казахстане - 41,21 гривны. В СВ: Украина - 130,8 гривны, Россия - 398,40 гривны, Беларуси - 31,92 гривны, Казахстан - 154, 20 гривны.
Экономический эксперт Национального института стратегических исследований Василий Яблонский отмечает, что тарифы на железнодорожные перевозки регулируются государством, а цена на топливо и расходные материалы, используемые железнодорожным транспортом, формируется в рыночных условиях. В связи с этим сохраняется тенденция отставания темпов роста тарифов от темпов роста цен в промышленности.
Таким образом, украинская железная продолжает оставаться социально ориентированным видом транспорта, все еще не адаптированным к рынку. Напомним, в начале марта Мининфраструктуры заявило о намерении провести поэтапную ежеквартальную индексацию тарифов на перевозку пассажиров в купейных вагонах.
В течение года тарифы повысятся на 14,3%. Хотя запланирована индексация тарифов не уравняет отечественные цены на ж/д поездки, например, с российскими и, тем более, европейскими.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».