UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Вчитися у всіх, не наслідувати нікого

Вчитися у всіх, не наслідувати нікого

12.11.2024 119
Вчитися у всіх, не наслідувати нікого

Вчитися у всіх, не наслідувати нікого

12.11.2024     119

Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

Доброзичливість, перш за все. Постарайтеся у новому колективі при знайомстві виявляти дружність стримано, не викликаючи у колег почуття дискомфорту. Можна ненав'язливо (жартома), знайомлячись із співробітниками, дізнатися, як вливаються до колективу новачки.

Не лестити і не підлещуватися. Демонструючи прихильність, не потрібно догоджати та домагатися прихильності словами та поведінкою. Вчинки – вони якраз і покажуть з часом, який ви фахівець і яка людина. Замість спроб здобути прихильність керівництва, краще підтримуйте, якщо можете, допомагайте колегам без зайвої підказки і намагайтеся робити свою роботу якісно.

Без обману. Ви можете замовчати деталі, не все повідомити, змінити тему розмови, але в жодному разі не придумуйте, не вигадуйте минуле, щоб виставити себе з кращої сторони. Підірвавши один раз довіру, складно вже відновити.

Наставник на допомогу. Придивіться до нових колег, особливо досвідчених. Якщо вам хтось сподобається, то і ви будите йому симпатичні. Попросіть дозволу звертатися до цієї людини з питаннями, але й самі постарайтеся стати корисним.

Вчитися та ще раз вчитися. Щоб стати професіоналом потрібно багато вміти, а також багато знати. Застій – найгірше у будь-якій роботі. Якщо ви вважаєте, що вам недостатньо знань у роботі, запишіться на додаткові курси, тренінги або семінар, що стосується вашого роду діяльності. Вчитися потрібно завжди і невпинно, не дивлячись на червоний диплом чи попередню солідну посаду, щоб стати та залишатися найкращим.

Опановуйте культуру. Аналізуйте методи прийняття рішень, колегіальні підходи, способи просування та реалізації ідей. Шукайте можливість дати організації та колективу більше, ніж передбачено посадовою інструкцією. Не шкодуйте себе – внесок у компанію окупиться.

Працюйте старанно. Намагайтеся приходити та йти з роботи вчасно. Якщо затримуватиметеся, вважатимуть вас невміхою або ще гіршою – вискочкою, а спробуєте недопрацьовувати, то все, надовго залишитеся ледарем чи неробою.

Читайте також

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


↑ Вгору