Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
Доброзичливість, перш за все. Постарайтеся у новому колективі при знайомстві виявляти дружність стримано, не викликаючи у колег почуття дискомфорту. Можна ненав'язливо (жартома), знайомлячись із співробітниками, дізнатися, як вливаються до колективу новачки.
Не лестити і не підлещуватися. Демонструючи прихильність, не потрібно догоджати та домагатися прихильності словами та поведінкою. Вчинки – вони якраз і покажуть з часом, який ви фахівець і яка людина. Замість спроб здобути прихильність керівництва, краще підтримуйте, якщо можете, допомагайте колегам без зайвої підказки і намагайтеся робити свою роботу якісно.
Без обману. Ви можете замовчати деталі, не все повідомити, змінити тему розмови, але в жодному разі не придумуйте, не вигадуйте минуле, щоб виставити себе з кращої сторони. Підірвавши один раз довіру, складно вже відновити.
Наставник на допомогу. Придивіться до нових колег, особливо досвідчених. Якщо вам хтось сподобається, то і ви будите йому симпатичні. Попросіть дозволу звертатися до цієї людини з питаннями, але й самі постарайтеся стати корисним.
Вчитися та ще раз вчитися. Щоб стати професіоналом потрібно багато вміти, а також багато знати. Застій – найгірше у будь-якій роботі. Якщо ви вважаєте, що вам недостатньо знань у роботі, запишіться на додаткові курси, тренінги або семінар, що стосується вашого роду діяльності. Вчитися потрібно завжди і невпинно, не дивлячись на червоний диплом чи попередню солідну посаду, щоб стати та залишатися найкращим.
Опановуйте культуру. Аналізуйте методи прийняття рішень, колегіальні підходи, способи просування та реалізації ідей. Шукайте можливість дати організації та колективу більше, ніж передбачено посадовою інструкцією. Не шкодуйте себе – внесок у компанію окупиться.
Працюйте старанно. Намагайтеся приходити та йти з роботи вчасно. Якщо затримуватиметеся, вважатимуть вас невміхою або ще гіршою – вискочкою, а спробуєте недопрацьовувати, то все, надовго залишитеся ледарем чи неробою.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?