Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
Доброзичливість, перш за все. Постарайтеся у новому колективі при знайомстві виявляти дружність стримано, не викликаючи у колег почуття дискомфорту. Можна ненав'язливо (жартома), знайомлячись із співробітниками, дізнатися, як вливаються до колективу новачки.
Не лестити і не підлещуватися. Демонструючи прихильність, не потрібно догоджати та домагатися прихильності словами та поведінкою. Вчинки – вони якраз і покажуть з часом, який ви фахівець і яка людина. Замість спроб здобути прихильність керівництва, краще підтримуйте, якщо можете, допомагайте колегам без зайвої підказки і намагайтеся робити свою роботу якісно.
Без обману. Ви можете замовчати деталі, не все повідомити, змінити тему розмови, але в жодному разі не придумуйте, не вигадуйте минуле, щоб виставити себе з кращої сторони. Підірвавши один раз довіру, складно вже відновити.
Наставник на допомогу. Придивіться до нових колег, особливо досвідчених. Якщо вам хтось сподобається, то і ви будите йому симпатичні. Попросіть дозволу звертатися до цієї людини з питаннями, але й самі постарайтеся стати корисним.
Вчитися та ще раз вчитися. Щоб стати професіоналом потрібно багато вміти, а також багато знати. Застій – найгірше у будь-якій роботі. Якщо ви вважаєте, що вам недостатньо знань у роботі, запишіться на додаткові курси, тренінги або семінар, що стосується вашого роду діяльності. Вчитися потрібно завжди і невпинно, не дивлячись на червоний диплом чи попередню солідну посаду, щоб стати та залишатися найкращим.
Опановуйте культуру. Аналізуйте методи прийняття рішень, колегіальні підходи, способи просування та реалізації ідей. Шукайте можливість дати організації та колективу більше, ніж передбачено посадовою інструкцією. Не шкодуйте себе – внесок у компанію окупиться.
Працюйте старанно. Намагайтеся приходити та йти з роботи вчасно. Якщо затримуватиметеся, вважатимуть вас невміхою або ще гіршою – вискочкою, а спробуєте недопрацьовувати, то все, надовго залишитеся ледарем чи неробою.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.