Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
Доброзичливість, перш за все. Постарайтеся у новому колективі при знайомстві виявляти дружність стримано, не викликаючи у колег почуття дискомфорту. Можна ненав'язливо (жартома), знайомлячись із співробітниками, дізнатися, як вливаються до колективу новачки.
Не лестити і не підлещуватися. Демонструючи прихильність, не потрібно догоджати та домагатися прихильності словами та поведінкою. Вчинки – вони якраз і покажуть з часом, який ви фахівець і яка людина. Замість спроб здобути прихильність керівництва, краще підтримуйте, якщо можете, допомагайте колегам без зайвої підказки і намагайтеся робити свою роботу якісно.
Без обману. Ви можете замовчати деталі, не все повідомити, змінити тему розмови, але в жодному разі не придумуйте, не вигадуйте минуле, щоб виставити себе з кращої сторони. Підірвавши один раз довіру, складно вже відновити.
Наставник на допомогу. Придивіться до нових колег, особливо досвідчених. Якщо вам хтось сподобається, то і ви будите йому симпатичні. Попросіть дозволу звертатися до цієї людини з питаннями, але й самі постарайтеся стати корисним.
Вчитися та ще раз вчитися. Щоб стати професіоналом потрібно багато вміти, а також багато знати. Застій – найгірше у будь-якій роботі. Якщо ви вважаєте, що вам недостатньо знань у роботі, запишіться на додаткові курси, тренінги або семінар, що стосується вашого роду діяльності. Вчитися потрібно завжди і невпинно, не дивлячись на червоний диплом чи попередню солідну посаду, щоб стати та залишатися найкращим.
Опановуйте культуру. Аналізуйте методи прийняття рішень, колегіальні підходи, способи просування та реалізації ідей. Шукайте можливість дати організації та колективу більше, ніж передбачено посадовою інструкцією. Не шкодуйте себе – внесок у компанію окупиться.
Працюйте старанно. Намагайтеся приходити та йти з роботи вчасно. Якщо затримуватиметеся, вважатимуть вас невміхою або ще гіршою – вискочкою, а спробуєте недопрацьовувати, то все, надовго залишитеся ледарем чи неробою.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?
Jobs.ua хоче підтримати Кращих Роботодавців і розширити можливості Шукачам роботи у важку хвилину, тому продовжує працювати в галузі працевлаштування та зберігає знижки і можливість безкоштовного розміщення вакансій для роботодавців.