UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Помилки, допущені під час пошуку роботи
  5. Демонстрируем уверенность в себе

Демонстрируем уверенность в себе

6.03.2008 332
Демонстрируем уверенность в себе

Демонстрируем уверенность в себе

6.03.2008     332
Многие женщины ошибочно полагают, что работодатели охотнее берут на работу мужчин. На самом деле, по уверению многих специалистов по трудоустройству и психологии, большинство неудач женщин происходит из-за их неуверенности. Прекрасный пол просто-напросто склонен недооценивать себя и свои достижения. Но ведь большинству работодателей нужны не мужчины, а уверенные в себе сотрудники. Исходя из этого, нужно правильно строить линию поведения по отношению к работодателю. Составляя резюме, не достаточно просто перечислить предыдущие места работы. Необходимо сделать акцент на своих обязанностях, полученных знаниях и опыте. Очень часто они оказываются весьма важными, а чрезмерная скромность только помешает продемонстрировать все ваши достоинства. Не стоит себя недооценивать и сразу отказываться от реализации каких-либо идей из-за неопытности в конкретной сфере. Так, мужчины никогда не говорят, что не выполняли работ определенного типа, предпочитая неоднозначное «можно попробовать». Очень часто для работодателя стремление к получению нового опыта гораздо важнее опыта прошлого. Обсуждайте с работодателем вопросы зарплаты, условий труда и социальных льгот. Только безразличные к своей судьбе соискатели не проявляют интереса к подобным вещам. Поэтому если работодатель в ходе беседы не затронул эти вопросы, необходимо поднять их самостоятельно. Не стоит ждать, пока работодатель сам позвонит и озвучит результат собеседования. Звонок раз в неделю будет расценен не как навязчивость, а как стремление быть в курсе дел и держать руку на пульсе событий. Возможно, работодатель укажет вам на ошибки или расскажет, какие знания и навыки вам необходимо приобрести, чтобы рассчитывать на аналогичное место в другой компании. Вы сможете учесть свои промахи, следовательно, на следующем собеседовании ваши шансы занять желаемую должность повысятся. Издание "Работа+Карьера"

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору