Мало кому вдається перетворити свої слабкості в силу. Одним з таких виключень став Енді Уорхол, відомий своїм стилем поп-арт, законодавець світової моди – всі його ідеї й витвори стильні та актуальні навіть сьогодні, хоча після його смерті пройшло вже 27 років. Jobs.ua пропонує неочікуване трактування величезного успіху Енді Уорхола.
Юнаком він дуже любив канапки с джемом і червонів, коли друзі при ньому сварилися нецензурно. Він не здатен був зайти в шкільний туалет – там так смерділо. Соромився купувати в аптеці пігулки від запору для батька. В грубому і брутальному шахтарському Пітсбурзі більшість вважала його звичайним слабаком.
Здавалося у цього слабкого любителя солодощів немає жодних шансів досягти успіху в кам’яних джунглях Нью-Йорка, куди він поїхав у 1953 році. Це була наполеглива порада його товариша – сам би він не зважився. Однак, вже через три роки Енді став заробляти по сто тисяч доларів в рік. Величезні гроші на той час, до того ж він був дуже молодий, йому виповнилося лиш 27-м! Як таке стало можливим? Точно розкритими можна вважати, мабуть, два секрети такого успіху.
Для початку Уорхол вирішив створити власний запах. Він надзвичайно добре відчував всі запахи, інколи його нюх порівнюють з нюхом дикої тварини.
«Коли я ходжу по Нью-Йрку, – пише Уоршол,– я завжди помічаю запахи навколо. Гумові килимці в будівлях офісів, оббивка крісел в кінотеатрах, піца, апельсиновий напій, експресо, часник, орегано, гамбургери, висохлі футболки…» Цей величезно-жахливий список розміщений на кількох сторінках його автобіографії. Вражає діапазон описів. А закінчує цю вавилонську гору ароматів холодок діамантової шпильки в волоссі чарівною Токси, в яку Енді був платонічно закоханий в ті роки. Діаманти пахнуть дзеркальним блиском багатства. Потім слідує список парфумів, які обожнює Уорхол, довжиною в цілу сторінку. Список відкривають парфуми Guerlain Sous le Vent. І ось як вибух, висновок: «Є лише один спосіб займати більше місця – парфуми». Це перший крок до підкорення світу.
У після воєнний час американські чоловіки пахли лише потом і шкірою, до того ж видавати аромат було на той час непристойно. Першим порушивши це табу, Уорхол публічно висміяв робочий клас і брудних хіпі, й ступив у джунглі сміливою ходою, поширюючи свій аромат перемоги. На той час він був ще бідний і жив у квартирі, де одночасно з ним мешкало сімнадцять чоловік. Таргани доводили його до істерики. Одного разу він прийшов в кабінет редактора елітного журналу Harper's Bazaar Кармел Сноу, аби показати портфоліо своїх малюнків, але раптом..о жах! На стіл з портфеля виліз тарган. Кармел відсахнулася, але... чудний аромат Уорхола, який вона намагалася вловити й впізнати марку (потайки принюхуючись), зробив свою справу. Юнак отримав від неї велике замовлення на рекламу.
На шкірі Енді парував аромат Chanel № 5. «Я впевнений, чоловічі гормони можуть зробити цей аромат мужнім», – стверджував Енді. Він вважав, що між запахом і шкірою повинен статися ніби бій, суперечка, обмін аргументами, і тоді виникне новій більш мужній аромат. Піддатися рекламі – значить позбавити себе індивідуальності. У розумінні тонкощів запахів Уорхолу не було рівних.
Другий крок Енді Уорхола в Нью-Йорку був ще більш радикальним і сміливим: він вирішує негайно постаріти! «Я вирішив посивіти, щоб ніхто не знав, скільки мені років, і щоб виглядати молодше в очах інших. Я вважав, що багато виграю, посивівши: (1) у мене будуть проблеми людей похилого віку, з якими легше впоратися, (2) усі будуть дивуватися, як я молодо виглядаю, (3) я звільню себе від обов'язку поводити себе як молода людина, зможу бути ексцентричним, і це нікого не здивує через моє сиве волосся. Коли у тебе сиве волосся, кожен рух здається «молодим» і «бадьорим». У тебе наче з'являється новий талант. Тому я пофарбував волосся в сивий колір, коли мені було 23 роки».
Отже, два секрети від Енді Уорхола, найрадикальніші для свого часу, але, які не втрачають актуальності й сьогодні: треба мати бездоганний запах, і, щоб виглядати молодим, потрібно майстерно себе зістаріти.
Е. Уорхол «ПОПізм. Автобіографія» (2009).
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?