UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Новини
  5. Иномарки могут снова взлететь в цене

Иномарки могут снова взлететь в цене

28.09.2011 505

В Украине могут снова подорожать импортные автомобили. Правительство утвердило обращение в ВТО относительно повышения ввозных пошлин с 10% до 25%.

Если это произойдет, стоимость импортных автомобилей возрастет на 10-13%, что стимулирует автопроизводство в Украине, пишет "Коммерсант-Украина". Но взамен члены ВТО могут потребовать от Украины снижения таможенных ставок по другим товарным группам, считают эксперты.

Автомобили стали первой товарной группой, по которой Украина будет вести переговоры с членами ВТО о пересмотре условий импорта. Действующую сейчас 10-процентную таможенную пошлину предлагается увеличить до 25% — то есть до того уровня, который был до вступления страны в организацию. По словам источника издания в Министерстве экономического развития и торговли, решение обратиться в ВТО с требованием пересмотреть ставки уже принято Кабмином.

На повышении ввозных пошлин настаивали автопроизводители. "Мы получили от них предложение, проанализировали его и решили начать консультации с членами ВТО",— говорит чиновник. По словам собеседника издания, в МЭРТе уже подготовили соответствующий пакет документов и отправили его в Кабмин, который представит аргументацию в секретариат ВТО.

В том случае, если ВТО даст согласие на введение пошлин, импортеры будут вынуждены повысить цены. "С введением 25-процентной пошлины возрастут наши затраты. В этих условиях цена на автомобили не сможет оставаться на том же уровне",— говорит гендиректор "Ниссан Мотор Украина" Андрей Нестеренко. Когда Украина вступила в ВТО, импортные автомобили подешевели на 10-13%, напоминает гендиректор "Авто Интернешнл" (импортер Mazda и Suzuki) Елена Дунина. По ее словам, компания работает сейчас с маржинальностью не более 10%: "Если учесть НДС и налог на прибыль, дельта на автомобилях невелика". По мнению госпожи Дуниной, теперь спрос сместится в сторону автомобилей компактного и малого классов, а также б/у и продукции "серых" дилеров.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору