Первенство в рейтинге южнокорейцам обеспечил показатель в 2357 часов - именно столько проводят на работе граждане процветающей азиатской страны. Шестидневная рабочая неделя здесь скорее норма, чем исключение. Ради карьеры южнокорейцы смиряются и с более чем непродолжительным отпуском, который нередко составляет всего 3 дня в году.
В стране принимаются законодательные меры, призванные ограничить "трудовой пыл" граждан, передает ИТАР-ТАСС. В 2004 году пятидневная рабочая неделя введена в школах и компаниях, где штат сотрудников превышает тысячу человек. Однако в силу давних традиций и "авторитарной корпоративной культуры", как определяют это сами корейцы, такие меры остаются преимущественно на бумаге.
Трудолюбивым азиатам немного уступают греки, которые уделяют работе в среднем 2050 часов в году. На почетных 3-5 местах расположились страны Восточной Европы - Чехия, Венгрия и Польша.
США занимают лишь 9-е место: в среднем американцам удается посвятить отдыху до 10 дней в году. Великобритания оказалась 20-й за счет гарантированного законодательством отпуска - около 20 дней, что компенсирует довольно продолжительную рабочую неделю.
Замыкают рейтинг Норвегия, Германия и Голландия (1390 часов в году).
При этом, согласно данным Международной организации труда, лишь около половины жителей планеты могут рассчитывать на стабильную заработную плату.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.