Премьер-министр Николай Азаров заявил, что Правительство Украины подготавливает
решение о повышении зарплат государственным служащим местных администраций.
"На последнем заседании Правительства я дал Минфину и Минсоцполитики поручение подготовить решение
Правительства о повышении зарплаты
государственным служащим местных администраций. Сейчас такое решение готовится.
Мы должны найти резервы для его реализации ", - сказал председатель
правительства.
Кроме того он обратил внимание на то, что госслужащие - это тот актив, на
котором лежит тяжелая ноша проведения
реформ, выполнение всех крупных задач, которые стояли и стоят перед нами.
"Мы действительно в долгу перед нашим активом", - отметил он.
Азаров подчеркнул, что ранее всегда на первом плане перед правительством стояла
необходимость повышения зарплаты
учителям, врачам, военнослужащим, чернобыльцам, пенсионерам и другим категориям.
"И наш актив всегда оставался "на
потом". Конечно, это неправильно. Но я хотел бы, чтобы Вы меня поняли.
В условиях крайней ограниченности ресурсов мы пытались в первую очередь урегулировать вопрос там, где
затрагиваются интересы большинства наших граждан", - отметил он.
Читайте также:
«Медикам, работающим на скорой
помощи, поднимут зарплату»
«Зарплата военного
контрактника будет около 6 тыс. грн»
«Зарплата учителей сильно
занижена, - экс-министр образования С. Николаенко»
«Реформы в Украине направлены
на создание благоприятного бизнес-климата – Виктор Янукович»
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.