UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваша зарплата
  5. Как повысить свою зарплату

Как повысить свою зарплату

24.01.2011 607

Проведите анализ ситуации

Начните с того, что проанализируйте уровень зарплат на аналогичных должностях в других компаниях, а также средний уровень заработка специалистов вашей квалификации в вашей же фирме. Если ваша зарплата и так выше среднего уровня, на повышение рассчитывать не приходится.

Тем не менее, в качестве аргумента можно использовать то, что когда вы пришли в компанию и согласились на ту сумму, которую получаете сейчас, ваш круг обязанностей, возможно, был значительно уже, а теперь вы выполняете много дополнительной работы на благо фирмы и в связи с этим хотите повышения оплаты труда. Только имейте в виду, что в перечень ваших достижений едва ли войдет украшающая ваш офис малая скульптура из керамики, которую вы сделали для неформального конкурса – вашего руководителя интересуют, прежде всего, финансовые выгоды компании от вашей деятельности.

Если вы плохо справляетесь со своими обязанностями, лучше сразу отложите разговор о повышении зарплаты до лучших времен. Повысьте свои показатели, а потом заводите речь о повышении, компании нужны факты вашей эффективности.

Чего не стоит делать

Не рассказывайте шефу о своих долгах, расходах или семейных финансовых проблемах, это никого не интересует и не является для компании аргументом в пользу того, чтобы платить вам больше.

Не пытайтесь манипулировать, угрожая уволиться, или шантажировать руководство угрозами согласиться на мифические предложения фирм-конкурентов. Во-первых, это мошенничество и разумный руководитель порекомендует вам идти работать туда, где, по вашим словам, предлагают больше. Во-вторых, сотрудник, который ведет переговоры о работе с фирмой-конкурентом, едва ли вызовет к себе доверие в будущем.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору