Пригадуєте перші тижні і місяці, коли все тільки починалося? Стільки мемчиків і жартів про «корону» з’являлося в мережі, бо видавалося, що все це несерйозно, і незабаром усе повернеться на свої місця. Але потім стало не до сміху: пандемія коронавірусу виявилася справжнім випробуванням не лише для бізнесу та економіки, а й для психічного здоров’я людей. Портал Jobs.ua пропонує поміркувати над таким важливим питанням, чому компаніям потрібно приділяти посилену увагу ментальному здоров’ю своїх працівників.
Працівник в умовах пандемії – це людина, яка щодня натикається в ЗМІ та соцмережах на тривожні новини, і мусить усе це якось переварювати, долати тривогу і неспокій, і щодня вирушати на роботу. («Вирушати» – образно сказано, адже чимало людей працює віддалено.)
Чи варто акцентувати увагу на тому, що успіх бізнесу, успіх окремо взятої компанії напряму залежить від психічного стану працівників? Адже проблеми з ментальним здоров’ям призводять до катастрофічних наслідків: невисипання і, як наслідок, хронічної втоми, панічних атак і проявів невмотивованої агресії. Працівник стає неуважним і похмурим, здійснює більше помилок там, де раніше, можливо, взагалі не помилявся. В таких умовах складно займатися повсякденною робочою рутиною, не кажучи вже про щось творче і піднесене.
А якщо говорити про світову статистику, депресія та інші розлади, пов’язані з психічним здоров’ям – хронічний стрес, ПТСР, біполярний розлад, неврози – стають супутниками все більшої кількості людей. Багато хто з них залишається з проблемою віч-на-віч, навіть не усвідомлюючи, наскільки в цей час їм потрібна підтримка і розуміння. Як з боку інших людей, так і з боку компаній, в яких вони працюють.
Чи не найбільший психологічний тиск відчуває працездатне населення, адже їм доводиться утримувати дітей і допомагати літнім батькам. «Розірватися» на всі сторони важко, і як результат – професійне вигорання і ненависть до роботи, колег, начальства. Хіба це те, що хочуть бачити в своїх працівниках роботодавці?
Ще одна категорія людей, які максимально відчули усі наслідки пандемії – ті, хто втратив власний бізнес. І близьких людей. Будемо правдивими – не кожен може витримати такі удари долі і не зламатися. Враховуючи все сказане, компаніям та організаціям вже зараз потрібно запроваджувати конкретні кроки для того, щоб їхні співробітники не почувалися самотніми і залишеними напризволяще.
Коли працівник відчуває, що в організації турбуються про його здоров’я, зростає його лояльність і любов до компанії. Оскільки це дуже важливе питання, в наступній статті запропонуємо вашій увазі конкретні рекомендації, як компаніям приділяти посилену увагу ментальному здоров’ю співробітників.
Усім бажаємо не хворіти, якісно висипатися, зміцнювати імунітет за допомогою фізичних вправ і збалансованого харчування. І, попри все, вірити в краще.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.