Патент на регистрацию программного обеспечения, уже подан в необходимые инстанции.
Представитель Microsoft отказался давать какие-либо комментарии относительно программного комплекса.
Подобные программные комплексы уже используются для мониторинга состояния пилотов самолетов, пожарных и астронавтов NASA.
Как стало известно журналистам The Times, компьютерная система, предложенная софтверным гигантом, позволит подключить офисных работников к компьютеру при помощи беспроводных сенсоров, которые в режиме реального времени будут измерять и анализировать частоту сердцебиения, температуру тела, телодвижения, мимику и артериальное давление работников. Также она сможет автоматически выявлять у пользователя фрустрацию и стрессовые состояния.
Свое негативное отношение к разработке уже выразили представители ряда профсоюзов. По их мнению, использование данной компьютерной системы может стать основой для увольнения сотрудников, если та вдруг посчитает неудовлетворительным их физическое состояние.
«Данная система поднимает идею слежения за человеком на рабочем месте на новый уровень, но на старый манер, потому что она отслеживает не результаты, а то, что происходит в данный момент», - отметил представитель профсоюза Unite Питер Скайт.
Подобного мнения придерживаются и в британской независимой юридической организации Information Commissioner's Office (ICO). «Такой уровень вторжения в частную жизнь оправдан лишь в исключительных случаях», - считают в ICO.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.