UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Шукаємо вакансії
  5. ​На що звернути увагу, щоб не зіпсувати відгук на вакансію

​На що звернути увагу, щоб не зіпсувати відгук на вакансію

14.05.2021 600Автор: Олександр Мавлідінов
​На що звернути увагу, щоб не зіпсувати відгук на вакансію

​На що звернути увагу, щоб не зіпсувати відгук на вакансію

14.05.2021     600Автор: 

Поведінка людини, швидко стає її «особливістю», яка може розповісти про «власника» не гірше, аніж його відбитки пальців. Крім того, наша поведінка, звички та думки стають «базою» для формування власного світогляду, бачення якого, проецирується нами й на те що та як ми висловлюємо, під час складання листів та інших «умовно письмових» текстів.

Тож, й під час складання власного резюме, й під час написання відгуків на вакансію або при розмові із рекрутером, ми увесь час ризикуємо певним чином, стати жертвами власних звичок та думок, які можуть «вилазити» з нас в наших словах та формулюванні власних розумінь тих чи інших життєвих аспектів.

Навіть, кандидати із великим досвідом роботи та купою необхідних роботодавцю знань, легко втрачають шанси бути обраним на вільну вакансії, суто завдяки тому, що справили погане враження на своїх співрозмовників або адресатів-рекрутерів. Спеціалісти, які досліджують вплив такого «феномену сприйняття» на професійні здібності людей, запевняють, що існують певні «шкідливі звички», які більш-менш, але притаманні більшості шукачів світу. саме ці наші звички суттєво дратують співрозмовників та призводять до враження, що людина перед ними хизується, бреше або намагається «прикрасити» в якості «здобутків» нічого не значущі власні «досягнення».

Спробуємо розібратися на які «шкідливі звички» треба завжди звертати увагу, щоб швидко працевлаштуватися й не очікувати довго на відповідь роботодавця, якої просто не може бути, саме завдяки цим нюансам нашої поведінки.

Позиціювання власних можливостей кандидатом

Намагаючись стати «у нагоді» роботодавцю. Кандидати на роботу, часто позиціонують себе, у якості майстрів, які здатні робити «багато чого». Проте, таке позиціонування себе як «майстра на всі руки», лише робить гірше та створює імідж працівника, який не навчився робити гарно або, навіть ідеально, щось одне, проте конкретну справу.

Будь-яка справжня вакансія обумовлює вміння кандидатів на неї робити певну низку дій, які потрібні для виконання набору обов'язків працівника. Звичайно, шукач може вміти щось ще, проте. Не слід забувати, що головною метою кандидата є саме призвести до враження того, що він підійде для виконання роботи саме «по той вакансії» на яку він зазіхає.

Саме цьому, доволі важливим є той момент, що навіть з резюме треба видалити весь свій досвід, який не релевантний вимогам тієї роботи на яку ви розраховуєте. А під час проходження співбесіди треба уникати власного опису який демонструє вас в якості «універсального солдату».

Правильні емоції під час процесу пошуків роботи

Доволі часто, шукачі самі відмовляються від шансів швидко отримати роботу, яку вони шукають й все, через погані емоції, впливу яких вони подалися.

Наприклад, відчуваючи себе втомленою «саме сьогодні», людина може відмовитися продовжувати працювати над працевлаштуванням та не перевіряти повідомлення «до завтра», щоб відпочити. Так само, наступного дня, вона може мати надмірні залишки енергії та «атакувати» відгуками надто більшу кількість вакансій, аніж цього потребує ситуація.

Не менш часто, людина може періодами мріяти про звільнення, починати шукати роботу собі, ретельно виправляти «ляпи» свого резюме та шукати вакансії але «згорне» весь цей процес, одразу, як отримає, наприклад. не суттєве «збільшення здобутків» або просто втомиться та відкладе пошуки до більш вдалого «наступного разу».

Керування власними емоціями – є ще однією серйозною проблемою, яка перешкоджає людині швидко отримувати необхідну роботу та працевлаштовуватися, взагалі. Розуміючи те, що вам потрібно працевлаштуватися або змінити роботу, необхідно розпочинати цей процес та не відступати від своїх цілей, доки не досягнете бажаних результатів.

як не зіпсувати співбесіду

Гармонійний розподіл уваги шукача на всі етапи пошуків роботи

Концентрація на одному з аспектів пошуків роботи, також може заважати нам відшукати роботу для себе швидко та результативно.

Годинами гортаючи сторінки із зразками резюме, щоб скласти власне «ідеальне», придивляючись до вакансій, відшукуючи «саме ту» роботу, або пошуки спеціального одягу, який має «вразити» рекрутерів – ці та інші аспекти можуть забирати надто багато уваги в людини, залишаючи без потрібної уваги інші, ще більш важливі аспекти процесів пошуків роботи.

Щоб уникнути впливу такої шкідливої звички, треба якомога частіше нагадувати собі самим, що працевлаштування - це процес, який відбувається у де-кілька етапів, кожен з яких доволі важливий. Тому, складання планів щодо ваших кроків на цьому шляху, стане гарною ідеєю.

Розумійте те, чого ви насправді прагнете досягти у таких пошуках працевлаштування

Сучасний світ, як й суспільство людей побудовані на їх відносинах, й шукати допомоги або поради при пошуках працевлаштування – це цілком нормальний процес для шукачів. Проте, доволі важливо бути послідовним у таких діях та не кидатися до крайнощів відшукуючи поради та допомогу із прийняттям рішень «одразу» та «скрізь».

Коли ви починаєте «збирати» поради навколо себе без розумного ставлення до цього процесу. Ви надсилаєте чимало електронних листів з проханням про допомогу у пошуках роботи, отримуєте безліч уточнюючих питань та передивляєтеся купу «порожньої» супутньої інформації, втрачаючи час. перенавантажуючи мозок та психіку, а головне не отримуючи при цьому жодного ефективного результату. До того ж, вже потурбувавши своїх знайомих та отримав «чергову пораду», ви, навряд чи, звернетеся до них вдруге, втрачаючи зв'язок з контактом, який міг би допомогти у більш конкретних питаннях у майбутньому.

Іншим боком проблеми є, наприклад, отримання великої кількості схожих результатів. Які можуть ускладнити питання вибору та, вже точно, не посприяють у швидкому та легкому вирішенні питань працевлаштування.

Ще одна погана звичка – отримання інформації з усіх куточків світу одразу. Позбавтеся її та оберіть один-два конкретних та авторитетних джерела порад, якими ви зможете користатися під час пошуків роботи для себе.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору