Власникам бізнесу завжди є чим зайнятися: робота з клієнтами та фінансами, вирішення різного роду організаційних питань, пошук персоналу тощо. Але які найважливіші обов’язки підприємців, якщо вони хочуть, щоб їхній бізнес зростав і масштабувався? З’ясуємо разом із Jobs.ua.
Коли партнери і топ-менеджери поважають вас, вони відповідально будуть ставитися до своїх зобов’язань перед вами. Зрозуміло, що вони теж люди, і теж можуть лінуватися чи допускати помилки в своїй роботі. Тому постійно тримайте руку «на пульсі», регулярно комунікуйте з ними, щоб вчасно виявляти труднощі в роботі і допомагати їх усувати.
Власника успішного бізнесу можна назвати певною мірою візіонером, адже саме в його найважливіші обов’язки входить постановка довгострокових цілей усім членам його команди – від топ-менеджменту до рядових співробітників. І написати про цінності та мету компанії на листочку і почепити його на стіну – цього недостатньо. А ось вміти доречно і коректно нагадувати працівникам про цілі і цінності компанії дозволить їм не збиватися з наміченого шляху.
Кожного дня з’являються нові технології, змінюються тренди, бо світ не стоїть на місці. Тому турбота про якість ваших послуг чи продукції – це неперервний процес, а власник бізнесу – це людина, в найважливіші обов’язки якої входить постійний моніторинг за цими ключовими для кожної компанії критеріями. Тому на кожному етапі розвитку і масштабування бізнесу якість послуг і продукції повинна як мінімум відповідати бажанням клієнтів, а в ідеалі – навіть перевершувати їхні очікування. Для цього не потрібно бути експертом в тій чи іншій області, просто наймайте «правильних» людей.
Кожен власник бізнесу хоче, щоб його справа розвивалась. Тому підприємцю потрібно потурбуватися про створення ефективних «правил гри». Сюди можемо віднести основний регламент компанії, правила взаємодії з клієнтами, розробку бізнес-стратегії і т.д. Помилково вважати, що ці обов’язки потрібно перекладати винятково на плечі топ-менеджера, який у попередній компанії виконував схожі обов’язки. Але топ-менеджер, яким би професіоналом він не був, не започатковував цей бізнес, тому питанням створення повноцінної працюючої системи повинен потурбуватися найперше сам власник бізнесу.
Цьому питанню власник бізнесу повинен приділяти увагу з перших днів створення компанії. Покладатися повністю на відділ кадрів чи ейчарів не варто, і цьому є дві причини. По-перше, з власником бізнесу висококласні спеціалісти охочіше підуть на контакт, по-друге, спеціалісти з пошуку персоналу не надто полюбляють наймати талановитіших і досвідченіших фахівців, ніж вони самі.
Щоб бізнес успішно розвивався, потурбуйтеся про те, щоб професіоналізм ваших працівників постійно зростав. Ідеальний варіант – якщо їхня компетентність росте разом із розвитком бізнесу.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».