Власникам бізнесу завжди є чим зайнятися: робота з клієнтами та фінансами, вирішення різного роду організаційних питань, пошук персоналу тощо. Але які найважливіші обов’язки підприємців, якщо вони хочуть, щоб їхній бізнес зростав і масштабувався? З’ясуємо разом із Jobs.ua.
Коли партнери і топ-менеджери поважають вас, вони відповідально будуть ставитися до своїх зобов’язань перед вами. Зрозуміло, що вони теж люди, і теж можуть лінуватися чи допускати помилки в своїй роботі. Тому постійно тримайте руку «на пульсі», регулярно комунікуйте з ними, щоб вчасно виявляти труднощі в роботі і допомагати їх усувати.
Власника успішного бізнесу можна назвати певною мірою візіонером, адже саме в його найважливіші обов’язки входить постановка довгострокових цілей усім членам його команди – від топ-менеджменту до рядових співробітників. І написати про цінності та мету компанії на листочку і почепити його на стіну – цього недостатньо. А ось вміти доречно і коректно нагадувати працівникам про цілі і цінності компанії дозволить їм не збиватися з наміченого шляху.
Кожного дня з’являються нові технології, змінюються тренди, бо світ не стоїть на місці. Тому турбота про якість ваших послуг чи продукції – це неперервний процес, а власник бізнесу – це людина, в найважливіші обов’язки якої входить постійний моніторинг за цими ключовими для кожної компанії критеріями. Тому на кожному етапі розвитку і масштабування бізнесу якість послуг і продукції повинна як мінімум відповідати бажанням клієнтів, а в ідеалі – навіть перевершувати їхні очікування. Для цього не потрібно бути експертом в тій чи іншій області, просто наймайте «правильних» людей.
Кожен власник бізнесу хоче, щоб його справа розвивалась. Тому підприємцю потрібно потурбуватися про створення ефективних «правил гри». Сюди можемо віднести основний регламент компанії, правила взаємодії з клієнтами, розробку бізнес-стратегії і т.д. Помилково вважати, що ці обов’язки потрібно перекладати винятково на плечі топ-менеджера, який у попередній компанії виконував схожі обов’язки. Але топ-менеджер, яким би професіоналом він не був, не започатковував цей бізнес, тому питанням створення повноцінної працюючої системи повинен потурбуватися найперше сам власник бізнесу.
Цьому питанню власник бізнесу повинен приділяти увагу з перших днів створення компанії. Покладатися повністю на відділ кадрів чи ейчарів не варто, і цьому є дві причини. По-перше, з власником бізнесу висококласні спеціалісти охочіше підуть на контакт, по-друге, спеціалісти з пошуку персоналу не надто полюбляють наймати талановитіших і досвідченіших фахівців, ніж вони самі.
Щоб бізнес успішно розвивався, потурбуйтеся про те, щоб професіоналізм ваших працівників постійно зростав. Ідеальний варіант – якщо їхня компетентність росте разом із розвитком бізнесу.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.
Люди схильні плутати бодігардів і охоронців, ставлячи між ними знак рівності. Проте це не так, охоронець не завжди надає клієнту послуги фізичного захисту.
Портал з працевлаштування Jobs.ua ділиться з вами історією появи відомого логотипу Nike, який впізнає чи не кожна людина в світі.