Подбирать профессиональных топ-менеджеров для компаний в будущем станет гораздо сложнее. К такому выводу пришли аналитики Международной ассоциации консультантов по поиску руководителей высшего звена (AESC), которые опросили 141 директора по персоналу компаний. Больше других дефицит квалифицированного персонала ожидают в США.
52 процента респондентов заявили, что в 2007 году им пришлось подобрать для компании от одного до четырех руководителей высшего звена. При этом 60 процентов опрошенных заявили, что найти нужных специалистов стало значительно сложнее, чем два года назад.
Директоры по персоналу полагают, что в ближайшие 10-15 лет нехватка менеджеров сильнее всего будет ощущаться в таких сферах, как финансы (39 % опрошенных), информационные технологии, маркетинг, продажи (все по 36 %) и на производстве (29 %).
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».