UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Новини України і світу
  4. Новини
  5. ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

25.10.2006 21567

ПРЕС-РЕЛІЗ

25 жовтня 2006 м. Київ

ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАРКРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

24 жовтня 2006 року відбулася перша Інтернет-конференція «Київстар» кращий роботодавець України». Така корисна інновація в сфері комунікації з представниками мас-медіа була запропонована компанією «Київстар» з метою створення більш комфортного формату спілкування з центральними та віддаленими регіональними журналістами.

Упродовж двогодинного спілкування представники 38 видань мали можливість персонально поставити актуальні запитання співробітникам компанії «Київстар» в режимі он-лайн. Відповіді давали:

ü Оксана Короленко, директор по персоналу;

ü Олена Кропив’янська, начальник департаменту відбору та розвитку персоналу;

ü Світлана Кучерова, начальник департаменту мотивації та оцінки ефективності діяльності персоналу;

ü Тетяна Жуковська, начальник сектору навчання персоналу відділу телефонного обслуговування абонентів (Call-центру);

ü В’ячеслав Стєрін, директор Харківского філіалу;

ü Тарас Пархоменко, заст. маркетингового директора зі стратегічних питань;

ü Жанна Ревнова, начальник департаменту з корпоративних зв’язків.

Запропоноване інноваційне рішення компанії «Київстар» дозволило усім учасникам суттєво зекономити час та провести його корисно й ефективно, уникнути незручностей, зв’язаних з переїздом до місця проведення конференції, також забезпечило можливість одночасного спілкування центральних та регіональних ЗМІ з представниками компанії, не покидаючи своїх робочих місць.

Мас-медіа отримали відповіді з перших вуст на питання щодо таких сфер діяльності «Київстар» як: стратегія розвитку роботи з персоналом, методологія пошуку та відбору персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм, робота телефонної сервісної служби, особливості роботи технічного персоналу компанії, регіональна політика компанії, маркетингова стратегія розвитку компанії, управління іміджем й репутацією компанією та корпоративні комунікації.

"Перший досвід проведення он-лайн комунікації показав свою зручність та ефективність в обміні інформацією між компанією та представниками преси, тому компанія «Київстар» як лідер інноваційних рішень продовжить такий спосіб спілкування в майбутньому. Ми сподіваємось, що цей формат спілкування стане традиційним в нашій роботі, адже місія компанії «Київстар» полягає у покращенні життя людей шляхом вільного спілкування. Компанія є відкритою і доступною як для кожного українця, так і для усіх ЗМІ", - зазначає Жанна Ревнова, керівник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар».

Довідка про компанію:

Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 17,7 млн. людей (станом на 01.10.2006). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 97% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста й 27 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги міжнародного GPRS-роумінгу в 90 країнах в мережах 149 зарубіжних операторів. У цілому компанія «Київстар» надає роумінгові послуги в мережах 312 зарубіжних операторів у 163 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ

департамент корпоративних зв’язків «Київстар»

Тел.: (044) 232 2132 , факс: (044) 232 2178

victor.gotsulenko@kyivstar.net

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору