ПРЕС-РЕЛІЗ
25 жовтня 2006 м. Київ
ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»
24 жовтня 2006 року відбулася перша Інтернет-конференція «Київстар» — кращий роботодавець України». Така корисна інновація в сфері комунікації з представниками мас-медіа була запропонована компанією «Київстар» з метою створення більш комфортного формату спілкування з центральними та віддаленими регіональними журналістами.
Упродовж двогодинного спілкування представники 38 видань мали можливість персонально поставити актуальні запитання співробітникам компанії «Київстар» в режимі он-лайн. Відповіді давали:
ü Оксана Короленко, директор по персоналу;
ü Олена Кропив’янська, начальник департаменту відбору та розвитку персоналу;
ü Світлана Кучерова, начальник департаменту мотивації та оцінки ефективності діяльності персоналу;
ü Тетяна Жуковська, начальник сектору навчання персоналу відділу телефонного обслуговування абонентів (Call-центру);
ü В’ячеслав Стєрін, директор Харківского філіалу;
ü Тарас Пархоменко, заст. маркетингового директора зі стратегічних питань;
ü Жанна Ревнова, начальник департаменту з корпоративних зв’язків.
Запропоноване інноваційне рішення компанії «Київстар» дозволило усім учасникам суттєво зекономити час та провести його корисно й ефективно, уникнути незручностей, зв’язаних з переїздом до місця проведення конференції, також забезпечило можливість одночасного спілкування центральних та регіональних ЗМІ з представниками компанії, не покидаючи своїх робочих місць.
Мас-медіа отримали відповіді з перших вуст на питання щодо таких сфер діяльності «Київстар» як: стратегія розвитку роботи з персоналом, методологія пошуку та відбору персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм, робота телефонної сервісної служби, особливості роботи технічного персоналу компанії, регіональна політика компанії, маркетингова стратегія розвитку компанії, управління іміджем й репутацією компанією та корпоративні комунікації.
"Перший досвід проведення он-лайн комунікації показав свою зручність та ефективність в обміні інформацією між компанією та представниками преси, тому компанія «Київстар» як лідер інноваційних рішень продовжить такий спосіб спілкування в майбутньому. Ми сподіваємось, що цей формат спілкування стане традиційним в нашій роботі, адже місія компанії «Київстар» полягає у покращенні життя людей шляхом вільного спілкування. Компанія є відкритою і доступною як для кожного українця, так і для усіх ЗМІ", - зазначає Жанна Ревнова, керівник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар».
Довідка про компанію:
Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 17,7 млн. людей (станом на 01.10.2006). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 97% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста й 27 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги міжнародного GPRS-роумінгу в 90 країнах в мережах 149 зарубіжних операторів. У цілому компанія «Київстар» надає роумінгові послуги в мережах 312 зарубіжних операторів у 163 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
За додатковою інформацією звертайтеся:
Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ
департамент корпоративних зв’язків «Київстар»
Тел.: (044) 232 2132 , факс: (044) 232 2178
victor.gotsulenko@kyivstar.net
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.
Працювати весь день в піжамі, не встаючи з ліжка, нечищені зуби і невідвіданий душ, бо ліньки робити «зайві рухи» — ці речі дивними звичками складно назвати. Але є речі куди дивніші, ось про них і поговоримо разом із Jobs.ua. І чи варто про це непокоїтися.
Сучасні роботодавці добре розуміють важливість наявності в кандидата м’яких навичок. Це означає, що в пошукачів немає інших варіантів, як приділяти посилену увагу розвитку soft skills, не лише hard skills.