ПРЕС-РЕЛІЗ
25 жовтня 2006 м. Київ
ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»
24 жовтня 2006 року відбулася перша Інтернет-конференція «Київстар» — кращий роботодавець України». Така корисна інновація в сфері комунікації з представниками мас-медіа була запропонована компанією «Київстар» з метою створення більш комфортного формату спілкування з центральними та віддаленими регіональними журналістами.
Упродовж двогодинного спілкування представники 38 видань мали можливість персонально поставити актуальні запитання співробітникам компанії «Київстар» в режимі он-лайн. Відповіді давали:
ü Оксана Короленко, директор по персоналу;
ü Олена Кропив’янська, начальник департаменту відбору та розвитку персоналу;
ü Світлана Кучерова, начальник департаменту мотивації та оцінки ефективності діяльності персоналу;
ü Тетяна Жуковська, начальник сектору навчання персоналу відділу телефонного обслуговування абонентів (Call-центру);
ü В’ячеслав Стєрін, директор Харківского філіалу;
ü Тарас Пархоменко, заст. маркетингового директора зі стратегічних питань;
ü Жанна Ревнова, начальник департаменту з корпоративних зв’язків.
Запропоноване інноваційне рішення компанії «Київстар» дозволило усім учасникам суттєво зекономити час та провести його корисно й ефективно, уникнути незручностей, зв’язаних з переїздом до місця проведення конференції, також забезпечило можливість одночасного спілкування центральних та регіональних ЗМІ з представниками компанії, не покидаючи своїх робочих місць.
Мас-медіа отримали відповіді з перших вуст на питання щодо таких сфер діяльності «Київстар» як: стратегія розвитку роботи з персоналом, методологія пошуку та відбору персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм, робота телефонної сервісної служби, особливості роботи технічного персоналу компанії, регіональна політика компанії, маркетингова стратегія розвитку компанії, управління іміджем й репутацією компанією та корпоративні комунікації.
"Перший досвід проведення он-лайн комунікації показав свою зручність та ефективність в обміні інформацією між компанією та представниками преси, тому компанія «Київстар» як лідер інноваційних рішень продовжить такий спосіб спілкування в майбутньому. Ми сподіваємось, що цей формат спілкування стане традиційним в нашій роботі, адже місія компанії «Київстар» полягає у покращенні життя людей шляхом вільного спілкування. Компанія є відкритою і доступною як для кожного українця, так і для усіх ЗМІ", - зазначає Жанна Ревнова, керівник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар».
Довідка про компанію:
Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 17,7 млн. людей (станом на 01.10.2006). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 97% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста й 27 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги міжнародного GPRS-роумінгу в 90 країнах в мережах 149 зарубіжних операторів. У цілому компанія «Київстар» надає роумінгові послуги в мережах 312 зарубіжних операторів у 163 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.
За додатковою інформацією звертайтеся:
Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ
департамент корпоративних зв’язків «Київстар»
Тел.: (044) 232 2132 , факс: (044) 232 2178
victor.gotsulenko@kyivstar.net
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.