Аккаунт не активирован. Проверьте почту . 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Новости Украины и мира
  4. Новости

ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАР — КРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

25 октября 2006 21303

ПРЕС-РЕЛІЗ

25 жовтня 2006 м. Київ

ПЕРША ОНЛАЙН ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ «КИЇВСТАРКРАЩИЙ РОБОТОДАВЕЦЬ УКРАЇНИ»

24 жовтня 2006 року відбулася перша Інтернет-конференція «Київстар» кращий роботодавець України». Така корисна інновація в сфері комунікації з представниками мас-медіа була запропонована компанією «Київстар» з метою створення більш комфортного формату спілкування з центральними та віддаленими регіональними журналістами.

Упродовж двогодинного спілкування представники 38 видань мали можливість персонально поставити актуальні запитання співробітникам компанії «Київстар» в режимі он-лайн. Відповіді давали:

ü Оксана Короленко, директор по персоналу;

ü Олена Кропив’янська, начальник департаменту відбору та розвитку персоналу;

ü Світлана Кучерова, начальник департаменту мотивації та оцінки ефективності діяльності персоналу;

ü Тетяна Жуковська, начальник сектору навчання персоналу відділу телефонного обслуговування абонентів (Call-центру);

ü В’ячеслав Стєрін, директор Харківского філіалу;

ü Тарас Пархоменко, заст. маркетингового директора зі стратегічних питань;

ü Жанна Ревнова, начальник департаменту з корпоративних зв’язків.

Запропоноване інноваційне рішення компанії «Київстар» дозволило усім учасникам суттєво зекономити час та провести його корисно й ефективно, уникнути незручностей, зв’язаних з переїздом до місця проведення конференції, також забезпечило можливість одночасного спілкування центральних та регіональних ЗМІ з представниками компанії, не покидаючи своїх робочих місць.

Мас-медіа отримали відповіді з перших вуст на питання щодо таких сфер діяльності «Київстар» як: стратегія розвитку роботи з персоналом, методологія пошуку та відбору персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм, робота телефонної сервісної служби, особливості роботи технічного персоналу компанії, регіональна політика компанії, маркетингова стратегія розвитку компанії, управління іміджем й репутацією компанією та корпоративні комунікації.

"Перший досвід проведення он-лайн комунікації показав свою зручність та ефективність в обміні інформацією між компанією та представниками преси, тому компанія «Київстар» як лідер інноваційних рішень продовжить такий спосіб спілкування в майбутньому. Ми сподіваємось, що цей формат спілкування стане традиційним в нашій роботі, адже місія компанії «Київстар» полягає у покращенні життя людей шляхом вільного спілкування. Компанія є відкритою і доступною як для кожного українця, так і для усіх ЗМІ", - зазначає Жанна Ревнова, керівник департаменту корпоративних зв’язків «Київстар».

Довідка про компанію:

Національний мобільний оператор «Київстар» — лідер українського ринку мобільного зв’язку, якому довіряють своє спілкування понад 17,7 млн. людей (станом на 01.10.2006). «Київстар» забезпечує покриття території, де проживає 97% населення України, охоплюючи своєю мережею усі великі та малі міста й 27 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги GPRS на всій території свого покриття України, а також послуги міжнародного GPRS-роумінгу в 90 країнах в мережах 149 зарубіжних операторів. У цілому компанія «Київстар» надає роумінгові послуги в мережах 312 зарубіжних операторів у 163 країнах на 5 континентах світу. «Київстар» забезпечує мешканців України найсучаснішими телекомунікаційними послугами за доступними цінами.

За додатковою інформацією звертайтеся:

Віктор Гоцуленко, начальник сектору зв’язків зі ЗМІ

департамент корпоративних зв’язків «Київстар»

Тел.: (044) 232 2132 , факс: (044) 232 2178

victor.gotsulenko@kyivstar.net

Читайте также
 
↑ Наверх