Фріланс впевнено крокує планетою та все більше роботодавців дозволяють своїм працівникам робити необхідні завдання вдома. Популярність цього методу настільки висока, що до нього вдаються представники навіть тих професій, що ще не так давно здавалися зовсім не пристосованими до таких варіантів.
Проте, відомі й певні проблеми, що виникають під час «домашніх робіт». По-перше, це прокрастинация – тобто неспроможність самоорганізуватися, погані побутові умови та інші «вади».
Спробуємо розглянути, як зробити працю вдома максимально ефективним трудом.
Навіть, якщо ви мешкаєте в однокімнатній квартирі, обладнати хоча б яке робоче місце – перший крок до вдалого виконання своїх завдань без покидання оселі. Загалом, ви маєте знайти найбільш затишне місце, де ви зможете спокійно працювати. Звичайно, там має бути зручний стіл та стілець (але не занадто зручні, щоб не викликати бажання спати) та все інше, що необхідне для вашої роботи. Як правило, така робота поєднана з інтернетом, тож треба зробити так, щоб цей вид зв’язку не зникав та не мав постійних збоїв.
Якщо, такий куточок ви знайшли біля вікна – це ідеальний варіант. Ви будете мати змогу відволікатись від монітору та давати своїм очам відпочити.
Якщо коротко, то ви маєте досягти максимального комфорту. Але, комфорту робочого, який не має нічого спільного із комфортом, що людина облаштовує для відпочинку.
Коли ви вмієте працювати, треба навчитися й відпочивати, виділяючи на це певний час серед роботи. Підготуйте те, що допомагає вам у такому відпочинку. Цікава книга, або музичний інструмент, або будь-що, на що ви здатні відволіктися на короткий час та розслабитися, має бути під рукою та не займати багато часу на пошуки необхідного. Пам’ятайте про небезпеку таких розваг. Не зважаючи на свою необхідність, це все здатне відволікати від роботи, й тому треба вміти контролювати те, скільки часу ви витрачаєте на таке відволікання.
Так, короткочасні спортивні вправи можуть здорово допомогти у виконання будь-якої сидячої роботи. Допоможе у цьому всілякий спортивний інвентар, що пристосований до домашнього використання. Звичайно, якщо вам допомагає лише біг, то доведеться виходити на вулицю. У інших випадках, слід інвестувати у спортивні знаряддя, що будуть невеликими та зможуть надати можливість виконання простих вправ. Поєднання фізичних (розумних) навантажень із діяльністю мозку - гарно впливають на результати роботи.
Слідкуйте за чистотою та порядком у вашому домашньому офісі. Крім вас там ніхто не прибиратиме, тому усе зайве та неактуальне має видалятися регулярно, щоб не перетворити ваш офіс вдома на домашній склад.
Постановка конкретних завдань для себе та «на сьогодні» - гарно допомагає у виконанні роботи поза межами звичного офісного середовища. Розпланував роботу та визначив те, що ви повинні зробити сьогодні, ви зумієте дотриматися належного графіку та не будете потребувати нагляду шефу, якого, до речі, вряд чи знайдете в себе вдома.
Родина не має страждати від того, що ви працюєте вдома. Але, й відволікати вас від роботи, також, не повинна. Одразу поспілкуйтеся зі всіма мешканцями оселі. Вони повинні розуміти, що вас, якби немає вдома, бо ви зайняті справами, які приносять вам здобуток. Чим конкретніше ви заявите такі свої вимоги до близьких, тим рідше вони наважаться відволікати вас по різних побутових дрібницях. А, це, вже найближчим часом продемонструє правильний результат вашої роботи вдома.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.