В деловом общении электронные письма играют не меньшую роль, чем личное общение.
1. На сегодняшний день практически на все электронные ящики приходит большое количество спама. Поэтому обязательно используйте поле "Тема письма". При чем не менее важно правильно сформулировать тему. Не стоит использовать общие слова (например, "совещание"). Лучше быть максимально конкретным.
2. Краткость - сестра таланта! Старайтесь, чтобы ваше письмо было максимально коротким. В первой же строке изложите суть письма - это поможет получателю понять, насколько важно и срочно ваше дело для него. Далее раскрывайте свою мысль, но не переусердствуйте. Многие деловые люди, которые ценят каждую минуту своего времени, не станут читать письмо, длиннее десятка-двух строчек.
3. Используйте в письме только обычный текст, без форматирования, HTML и т.д. Так вы сможете быть уверенным, что получатель сможет прочесть ваше письмо, каким бы программным обеспечением он не пользовался.
4. В обязательном порядке проверяйте правописание. Перед отправкой сообщения все же лучше проверить, все ли в тексте правильно.
5. Проверяйте размер файлов, которые вкладываете в письмо. Не стоит посылать файлы размером в несколько мегабайт.
6. И, конечно же, не забывайте о контактных деталях. Лучше всего создать в вашем почтовом клиенте стандартную подпись, которая будет включать в себя ваше имя, должность, телефон. Это даст возможность получателю ответить вам так, как ему будет наиболее удобно. Помните, что строчек в подписи должно быть не более семи.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.