Так, например, в Донецке по состоянию на 1 августа 2009 года не хватало около 1600 работников. Таковы данные Донецкого городского центра занятости. Из этих вакансий - 603 вакансии для служащих, 747 - для лиц рабочих профессий и для 251 - для людей, не имеющих специальности. А в соответствии с данными Донецкого молодежного центра занятости, в городе наиболее востребованы продавцы-консультанты, рабочие, промоутеры, курьеры и официанты – во всяком случае, по вакансиям для молодежи.
В Тернопольской же области, по сообщению Главного управления труда и соцзащиты населения Тернопольской областной госадминистрации, в течение первого полугодия 2009 года было создано почти 12 тысяч рабочих мест. В основном это были рабочие места в сфере торговли, ремонта автомобилей, бытовых изделий и предметов личного употребления, а также в перерабатывающей промышленности, сельском и лесном хозяйстве, в транспортной отрасли, а также в сфере связи.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.