Стрессы и большой объем работы все чаще заставляют людей отказываться от полноценного часового перерыва на обед и перекусывать прямо на рабочем месте перед монитором компьютера.
Опрос показывает, что 7% офисных служащих совсем не прекращают работать во время обеденного перерыва. «При этом 79% питаются как попало», - пояснили исследователи.
На сегодняшний день средняя продолжительность обеденного перерыва не превышает 29 минут.
Специалисты предупреждают, что такие перекусы без отрыва от работы крайне негативно влияют на пищеварение. Каким бы загруженным ни был ваш рабочий день, необходимо в любом случае устраивать себе перерыв и обедать.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?