В начале этого года в США затраты на рабочую силу
сократились настолько, что побили нижнюю рекордную планку среди всех спадов
начиная еще с 1947 года и составили при этом 4,3%. Данный факт был отмечен министерством труда США.
Прогнозы экспертов, которые ожидали
спада не более чем на 0,5%, не
оправдались. При этом в четвертом квартале 2012 затраты на рабочую силу выросли на 11,8%. Причиной столь значительной разницы
могло стать повышение налогов,
которое произошло в начале 2013 года. Президентская администрация и
республиканская партия в 2011 году заключили соглашение, предполагающее
сокращение расходов на 1,2 триллиона долларов в течение десяти лет. Соглашение
включает повышение налогов для
зажиточных американцев и рост налоговой нагрузки на социальную программу
Obamacare.
Читайте также:
«208 млн человек будет безработными к 2015 году»
«Реальная зарплата украинцев
возросла, но незначительно»
«Уровень жизни в Украине удерживается
на прежнем уровне - Янукович»
«ТОП-10 самых богатых людей
мира»
«ТОП-10 самых дорогостоящих
особняков в Украине»
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.