Будь-який керівник чи директор компанії бажає бачити кожного спеціаліста свого підпримства щасливим та натхненним на професійну діяльність. Ті керівники, хто має довгий досвід роботи, знає формулу щасливого спеціаліста та намагається користуватися нею кожного дня, щоб налагодити дружню робочу атмосферу компанії та зробити перебування кожного спеціаліста на робочому місці приємним. jobs.ua зі слів досвідчених роботодавців намагались дізнатися, хто такий та який це «щасливий спеціаліст в компанії».
Щасливий спеціаліст в компанії, в першу чергу, той, хто знає, що він на своєму місці. Такий спеціаліст знає бездоганно свої обов’язки та намагається вчасно впоратись із завданням. Саме відчуття вчасного і вірного виконання завдання приносить спеціалісту задоволення, в тому числі й керівникові. А коли спеціаліст виконує завдання бездоганно, то його є за що похвалити. Хто ж не любить лестощі в його адресу, а якщо вони виправдані приємно подвійно. Спеціаліст відчуває щастя, коли його цінують і хвалять, особливо при інших співробітниках.
Спеціаліст в компанії відчуває себе щасливо, коли у нього є коло однодумців, з якими він може вирішувати сумісні завдання. Атмосфера всередині колективу також повинна бути приємною та плідною для праці. Коли є люди в колективі, які підтримують спеціаліста і їм цікаво вирішувати певні складнощі в роботі, будь-яки спеціаліст відчуває задоволення і щастя від сумісного вирішення робочих проблем.
Без сумніву, щасливи спеціаліст - це той, хто добре заробляє. Тому, якщо роботодавець скнара і не витарачає зайвої копійки на кваліфікованих спеціалістів, тоді пропадає інтерес і у робітників. Вони намагються філонити та різними способами уникати роботу та завдання, які вимагають додаткових зусиль.
Щасливий спеціаліст відчуває себе душею компанії не тільки в роботі, а й поза нею: на тімбілдінгах, мітингах, святах. Для цього достатньо бути активним та зацікавленим. Знову ж таки, роботодавець повинен потурбуватися та надати можливість подібних зустрічей та івентів.
Отже, щастя спеціаліста в компанії напряму залежить від роботодавця та дотримання ним всіх умов.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?