Будь-який керівник чи директор компанії бажає бачити кожного спеціаліста свого підпримства щасливим та натхненним на професійну діяльність. Ті керівники, хто має довгий досвід роботи, знає формулу щасливого спеціаліста та намагається користуватися нею кожного дня, щоб налагодити дружню робочу атмосферу компанії та зробити перебування кожного спеціаліста на робочому місці приємним. jobs.ua зі слів досвідчених роботодавців намагались дізнатися, хто такий та який це «щасливий спеціаліст в компанії».
Щасливий спеціаліст в компанії, в першу чергу, той, хто знає, що він на своєму місці. Такий спеціаліст знає бездоганно свої обов’язки та намагається вчасно впоратись із завданням. Саме відчуття вчасного і вірного виконання завдання приносить спеціалісту задоволення, в тому числі й керівникові. А коли спеціаліст виконує завдання бездоганно, то його є за що похвалити. Хто ж не любить лестощі в його адресу, а якщо вони виправдані приємно подвійно. Спеціаліст відчуває щастя, коли його цінують і хвалять, особливо при інших співробітниках.
Спеціаліст в компанії відчуває себе щасливо, коли у нього є коло однодумців, з якими він може вирішувати сумісні завдання. Атмосфера всередині колективу також повинна бути приємною та плідною для праці. Коли є люди в колективі, які підтримують спеціаліста і їм цікаво вирішувати певні складнощі в роботі, будь-яки спеціаліст відчуває задоволення і щастя від сумісного вирішення робочих проблем.
Без сумніву, щасливи спеціаліст - це той, хто добре заробляє. Тому, якщо роботодавець скнара і не витарачає зайвої копійки на кваліфікованих спеціалістів, тоді пропадає інтерес і у робітників. Вони намагються філонити та різними способами уникати роботу та завдання, які вимагають додаткових зусиль.
Щасливий спеціаліст відчуває себе душею компанії не тільки в роботі, а й поза нею: на тімбілдінгах, мітингах, святах. Для цього достатньо бути активним та зацікавленим. Знову ж таки, роботодавець повинен потурбуватися та надати можливість подібних зустрічей та івентів.
Отже, щастя спеціаліста в компанії напряму залежить від роботодавця та дотримання ним всіх умов.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?