Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Кар'єра
  5. Сім способів збільшити свою продуктивність

Сім способів збільшити свою продуктивність

29.11.2019 112Автор: Александр Мавлидинов
Сім способів збільшити свою продуктивність

Сім способів збільшити свою продуктивність

29.11.2019     112Автор: 

Різні характери людей, обумовлюють й різні умови, що потрібні представникам цих характерів для гарного відпочинку, відчуття щастя, спокою та, звичайно, максимально ефективної роботи.

Намагаючись, покращити свої показники, не слід наздоганяти лідерів вашого колективу. Спершу, зрозумійте, до якого з психотипів належите саме ви, й вже виходячи з цього, збудуйте ідеальний графік та робочі умови, що стануть «трампліном» індивідуально для ваших потреб.

Типологія особистостей за Юнгом

Ще, на початку двадцятих років минулого сторіччя, Карл Юнг класифікував різні психічні типи характеру людини, розподілив основні відмінності на три головні групи таких типів.

З того часу, ми можемо бути або інтровертом, або екстравертом, або амбівертом. Пересічна, більш-менш освічена людина одразу відповість вам, що інтровертами вважають замкнутих та сором’язливих осіб, що досить складно будують свої соціальні комунікації із оточуючими. Тож, екстраверта, такий «довідник» відносить до розкутих та енергійних характерів, можливо, навіть часом напористих надто сильно.

Проте, таке пояснення досить «загальне» та не може вважатися остаточним поняттям відмінностей одного типу особистості від другого. Більш правильно, було б пояснити, що за походженням джерел своєї життєвої енергії, інтроверти радикально відрізняються від екстравертів. Сам Юнг, як раз й прив’язував певний психотип до тих обставин, за якими людина може відпочити, ретельно попрацювати чи вдатися до серйозних роздумів. Так, інтроверт, буде чудово робити це все на самоті, використовуючи особистий час, буквально. У той самий час, екстраверт, вряд чи всидить на місці й почне шукати наснагу та життєву енергію серед великого скупчення людей або перебуваючи весь час «у русі». До речі, вечірка – гучна та багатолюдна, як раз найкраще місце для «заряджання» екстравертів.

Як відрізняються типи особистостей людей у межах одного спільного типу

В свою чергу, інтроверти поділяються на «соціальних» - таких, що дійсно обирають маленьку компанію або проведуть вільний час на самоті, «рефлексуючі особистості» - чудово «пірнають» в глибочінь власного світу та думок, навіть посеред гучного заходу чи, буквально тоді, коли до них прикута увага багатьох людей. Є «тривожній тип» інтровертів – ці люди, дуже негативно ставляться до соціуму та великих колективів, бо просто не почувають себе спокійно при великій кількості стимуляторів ззовні. Проте, навіть на одинці, тривожні відчуття можуть не покидати цих інтровертів, відбираючи в них час на «дослідження» того, коли та що «пішло не так». Стримані інтроверти – найбільш зважений тип особистостей. Їх головною особливістю є те, що вони не квапляться виказувати свої думки, ретельно мислячи перед кожним разом, як промовити, щось суттєве на їх думку.

Щодо екстравертів, то їх, як правило поділяють на два основних підтипу. Дієві екстраверти відрізняються чітким баченням цілій та шаленою працездатністю на шляху до їх досягнення. Афіліативні екстраверти, можуть працювати як й люба інша людина – так, як ляже настрій, але свою екстраверт їсть, вони перерозподіляють між власними особистими та дружніми стосунками. Це про них кажуть, що вони дуже компанійські та часто стають тими самими «душами колективів».

Амбіверти, складають до 68% всього населення планети. Найбільш розповсюджений тип особистості, непогано відчуває себе у середовищі екстравертів, час від часу, із задоволенням уособлюючись, як це люблять робити інтроверти. Для амбівертів головне дотримання певного балансу між такими двома станами, й коли він не досягнутий, амбіверт не відчуває комфорт у будь-якій обстановці.

підвищення продуктивності

«Типологія» порад для кожного типу особистостей

Зрозумівши до якої з груп ви саме й належите, можна подивитися, що радять робити тим чи іншим типам осіб для підвищення ефективності у житті та на роботі.

Звичайно, такі поради мають нести індивідуальний характер, базуючись на низці особливих рис характеру людини, особливостях психотипу та інший унікальних особливостей, що впливають на життя конкретної людини.

Але, загальні рекомендації, запропонувати можна. Й, навіть, розуміння цих узагальнених порад, вже здатне допомогти людині максимально ефективно будувати відносини зі світом, враховуючи свої нюанси.

Якщо, ви екстраверт

Зволікайте «тиші». Мається на увазі такі місця та ситуації, що не відповідають вашим вподобанням та можуть лише пригнічувати психіку. Подобаються гучні компанії та веселі івенти? Добрий час, саме там ви знайдете те, що допоможе поновити життєві сили.

Контролюйте свою активність. Саме такий потенціал, який мають екстраверти, здатен штовхати до несподіваних та ризикових кроків. Тож, вчасно «пригальмувати» та роздивитися як розгортається ситуація – найкраща порада для більшості ситуацій на роботі та в житті екстравертів.

Не забувайте про необхідний час, що допоможе вам роздумувати та планувати роботу чи побут. Вам не дуже подобається «тиша кабінетів», але й така обстановка іноді потрібна, для гарного розуміння своїх наступних кроків.

Якщо, ви інтроверт

Зробіть пріоритетами для свого вільного часу та роботи, наявність тільки таких людей, що можуть не заважати вам, саме тоді, коли вам це необхідно. Так, лише контроль вашого оточення у побутовому житті та на роботі, може посприяти покращенню результатів. Ваші особливі потреби мають знати та враховувати й роботодавці. Якщо, ви дійсно професіонал своєї справи, доведіть це, продемонстрував різницю в результатах роботи, що ви виконували у зручній для вас та не зовсім обстановці.

Виходячи з попередньої поради, зволікайте всього «групового» на робочому місці. Колективні навчання, тимбілдінг, «брейн шторм» - це все тільки посприяє тому, що дасть вам можливість розгубитися. Ваша справа – бесіди віч-на віч. Про це також, треба вміти попереджати заздалегідь, показуючи, що такі вимоги - необхідність, завдяки якій, інтроверт зможе показати найкращій результат.

Пам’ятайте – від людей складно втекти, а значить, ті ситуації, яких ви намагаєтесь уникати, рано чи пізно, але знайдуть вас. Тож, готуйтеся до такого. Різні тренінги та психологічна підготовка до того, що напружує, зробить так, що у самій ситуації, ви будете діяти розумно та вивірено.

Якщо, ви амбіверт

Порада єдина – маневруйте та використовуйте свою особливість прийняти та вбудуватися у будь-яку ситуацію. Якщо, вмієте швидко налаштовуватися – вам буде добре працювати й у «світі» екстравертів, й у «мовчанні» притаманнім реальності інтровертів.

При цьому, розумійте, що вам більше до душі та всіма способами намагайтеся отримати роботу саме у такій атмосфері. Ту ви зможете дійсно продемонструвати все на що гаразди.

Шукаєте роботу?


Шукаєте персонал?

Читайте також

  • Світовий ринок праці: в очікуванні "комфортного апокаліпсису" 5 грудень, 2019

    Здається, що при всій цій легкості та зручності, нова техногенна «висока» революція, просто не залишає людині місця на ринку праці

  • Коли правильно просити підвищення зарплати 5 грудень, 2019

    Не секрет, що кожен з найманих робітників, рано чи пізно, але починає вважати, що час для збільшення його заробітної платні, вже настав

  • Лайфхаки поліглота, або як правильно вчити іноземну мову 4 грудень, 2019

    Знавці арабської чи китайської мови, й досить вважаються такими, що мають вагу золота,

  • Як профорієнтувати свою дитину? 3 грудень, 2019

    Питання щодо вибору професії, а згодом і навчального закладу частіше постають перед батьками ніж перед дітьми. Чому працювати треба починати якомога раніше. Чому батькам краще не тиснути на дітей, і як допомогти визначитися їм зі справою життя.

  • Як навчати новачка 2 грудень, 2019

    Новачок на робочому місці потребує більшої уваги зі сторони менеджерів з персоналу, керівника відділу та більш кваліфікованих співробітників. Перші дні та тижні для нового спеціаліста в компанії дуже важливі: він дізнається про правила, традиції колективу, а також про свої прямі обов’язки. Інколи керівникам доводиться навчати новачка, який працює перші дні. Часто це завдання закріплено за конкретним робітником чи керівником в компанії, який наглядає на цей період за новачком. В цій статті знайдете відповіді на питання: «З чого почати навчання нового співробітника в компанії?» та «Як вірно побудувати навчання новачка?».

↑ Вгору