Перерви на каву та обіди під час ділових зустрічей – це головний біль багатьох людей. І що цікаво – навіть якщо матчастина зустрічі вивчена досконально, працівник підкований у всіх питаннях, які стосуються деталей зустрічі, але про що говорити в перервах на каву та прийоми їжі, не знає. Давайте разом з Job.ua заповнимо цю прогалину в знаннях.
Small talk – це маленька незначуща розмова, якою ви перекидаєтеся з людьми під час ділових фуршетів та кава-брейків. Під час такого неформального спілкування прийнято зачіпати теми, які робо́ти напряму не стосуються. Адже це час відпочинку, тому робочі питання повинні залишатися за дверима кабінетів. Але про роботу теж можна поговорити, тільки опосередковано.
Чимало працівників не надають важливості подібним бесідам. Хтось вважає їх марнуванням часу, хтось боїться видатися занудним, інші бояться сказати щось не те. Цей список можна продовжувати і продовжувати.
Світська бесіда: комусь вона дається легко і невимушено, а когось заставляє обливатися потом і пріти в костюмі, бо збивають з пантелику наступні питання:
Питання досить важливі, бо чимало людей губиться в цих кількох соснах. А відповіді насправді досить прості.
Підготовка до ділової зустрічі може забрати чимало часу, так і Small talk теж забере у вас трохи часу на підготовку, але всі зусилля згодом повернуться з відсотками. Якщо не знаєте, про що говоритимете під час обіду чи кавування, окресліть для початку коло тем, на які можна розмовляти без страху сказати щось не те. Це тема погоди, самої зустрічі та місця, де вона проводиться.
Уникайте тем про політику, врахуйте особливості культурного менталітету людини, з якою спілкуватиметесь, не ставте фамільярних питань. Краще зауважте, яка чудова погода сьогодні чи який гарний інтер’єр навколо. З таких питань, як правило, і починаються Small talk.
Такі питання повинні бути ненав’язливими. Дайте зрозуміти співрозмовнику: якщо його не влаштовує ваше питання, ви не надокучатимете з розпитуваннями. Краще змінити тему і дати іншій людині можливість проявити себе в іншій темі, в якій він почувається комфортно.
Якщо вам кортить розпитати співрозмовника про роботу, ставте питання наступним чином:
І тому подібні питання.
Людям подобається, коли їх розпитують про речі, в яких вони добре розбираються. Будьте готові, що за кілька хвилин на вас обрушиться тонна корисної інформації. Проявляйте зацікавленість, киваючи головою і всміхаючись, ставлячи уточнюючі чи навідні питання. Застосовуючи такий підхід, і Small talk чудово проведете, і чимало корисної інформації довідаєтеся.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.