Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації
    3. Діловий етикет

    Публікації "Діловий етикет"

    Сторінка 1 з 5

    «Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.

    • Як діловій жінці почуватися своєю серед колег чоловіків?

      11 травня 88

      Ми живемо в 21-му столітті, а жінки й досі продовжують боротися за свої права. Навіть у розвинених країнах серйозні проєкти чи керівні посади охочіше доручають очолювати саме чоловікам. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує жінкам декілька рекомендацій, щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег чоловічої статі.

    • Уникайте цих фраз, щоб не образити людину, яка втратила роботу

      30 грудня 2021 260

      Для людини, яка втратила роботу, може початися складний період у житті. У такі моменти важливо проявити такт і розуміння, щоб не зронити фразу, яка може образити чи ранити до глибини душі.

    • Що таке діловий етикет та як його дотримуватись

      18 липня 2021 272

      Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.

    • Small talk в бізнесі: про що говорити з клієнтами і діловими партнерами?

      12 квітня 2021 309

      Перерви на каву та обіди під час ділових зустрічей – це головний біль багатьох людей. І навіть якщо працівник підкований у всіх питаннях, які стосуються деталей зустрічі, але про що говорити в перервах на каву та прийоми їжі, не знає

    • Як працювати з токсичним керівником?

      23 лютого 2021 506

      Токсичний стиль керівництва – це справжнє горе для підлеглих. Від такого начальника можна навчитися багатьом професійним навичкам, але це навчання відбувається в такій нестерпній атмосфері, що іноді немає бажання до роботи від слова зовсім.

    • Як контролювати свої емоції, працюючи зі складним клієнтом?

      21 лютого 2021 388

      У таких ситуаціях людина може залишатися «сам на сам» з усім негативом розмови, яку він має «повернути у потрібне компанії русло»

    • Чи дійсно «неохайний» означає непрофесійний?

      22 січня 2021 476

      Ми часто ставимо знак тотожності між цими двома поняттями: охайність і професійність. Так уже заведено з давніх часів, що неохайна людина викликає негативну реакцію, яка автоматично переноситься на її професійні навички.

    • Дотримуємося цифрового етикету – як правильно спілкуватися в електронному листуванні

      8 жовтня 2020 398

      Ми щодня спілкуємося через месенджери, соцмережі та електронну пошту. В умовах коронавірусної пандемії це питання стало ще більш актуальним, тому адаптація до нових реалій вивела проблему цифрового етикету на новий рівень.

    • Правила спілкування з «важкими» клієнтами

      2 вересня 2020 560

      Звичайно, всім нам приємно працювати з розуміючими, ввічливими і тактовними людьми, але значно більше знайдеться таких людей, які постійно чогось вимагатимуть, та ще й будуть всім незадоволені. Що ж робити, якщо вам трапився «важкий» клієнт?

    • Як спілкуватися в месенджерах, щоб не дратувати співрозмовника

      23 червня 2020 358

      Впровадження карантину сильно вплинуло на важливий аспект людських відносин – на «живе» спілкування. В зв’язку з цим вкрай актуальним постало питання: як в мережі вести бесіду з іншими людьми, щоб не викликати в них відчуття роздратування недоречними, невдалими повідомленнями?


    Ctrl →
    1 з 5

    Шукаєте роботу?

    Шукаєте персонал?

    Часто шукають

    ↑ Вгору