«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Онлайн-етикет – ніби й зрозуміла для багатьох людей річ, але тут є багато нюансів. Приміром, як коректно звертатися до колег онлайн при вирішенні робочих питань? Як правильно спілкуватися в чатах та при здійсненні відеодзвінків? Дізнаємося в цій статті.
Супровідний лист входить в низку офіційно-ділових документів рекрутингу.
Багато робочих процесів перейшли на дистанцію в онлайн-формат, як і проведення нарад та бізнес-зустрічей.
Ми живемо в 21-му столітті, а жінки й досі продовжують боротися за свої права. Навіть у розвинених країнах серйозні проєкти чи керівні посади охочіше доручають очолювати саме чоловікам. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує жінкам декілька рекомендацій, щоб діловій жінці почуватися своєю серед колег чоловічої статі.
Для людини, яка втратила роботу, може початися складний період у житті. У такі моменти важливо проявити такт і розуміння, щоб не зронити фразу, яка може образити чи ранити до глибини душі.
Сьогодні діловий етикет зачіпає не тільки сферу партнерських, ділових, робочих відносин в повсякденні, а й у вигляді телефонних розмов, листуванні в електронній пошті чи месенджерах.
Перерви на каву та обіди під час ділових зустрічей – це головний біль багатьох людей. І навіть якщо працівник підкований у всіх питаннях, які стосуються деталей зустрічі, але про що говорити в перервах на каву та прийоми їжі, не знає
Токсичний стиль керівництва – це справжнє горе для підлеглих. Від такого начальника можна навчитися багатьом професійним навичкам, але це навчання відбувається в такій нестерпній атмосфері, що іноді немає бажання до роботи від слова зовсім.
У таких ситуаціях людина може залишатися «сам на сам» з усім негативом розмови, яку він має «повернути у потрібне компанії русло»
Ми часто ставимо знак тотожності між цими двома поняттями: охайність і професійність. Так уже заведено з давніх часів, що неохайна людина викликає негативну реакцію, яка автоматично переноситься на її професійні навички.