Как известно, качественное обучающее мероприятие разрабатывается или адаптируется под конкретную бизнес-задачу. Специализация дает ответы на вопросы, которые можно услышать от участников тренингов и семинаров: «а как в нашей области применить…», «что Вы можете посоветовать в моей ситуации относительно…», «это я уже слышал, а как на счет …». Именно поэтому бизнес-тренеры
При работе над каждым мастер-классом запрашивалось мнение профессионалов в области подбора персонала, и совместными усилиями были выбраны именно те аспекты, осветление которых является сейчас наиболее приоритетным. В результате, перед нами – шаг навстречу потребностям тех людей, в сфере интересов которых находится рекрутинг.
В планах организаторов – сделать конференцию традиционной.
Организатор Первой всеукраинской конференции – компания «RTC group», комплексный участник HR-рынка. Место проведения – город Львов, гостиница «Гетьман».
_____________________________________________________________________________
Краткая справка о компании:
Компания «RTC group» - комплексный участник HR-рынка: подбор, оценка, обучение персонала, консалтинг. Создана с целью объединить отдельных игроков HR-сферы.
Дата основания: 1 января 2007г.
Компании, входящие в группу:
Краткие справки о тренерах:
Контакт:
Алёна Веденюк,
Менеджер проекта «Первая всеукраинская конференция рекрутинга»
conference@recruiting.org
Тел: 8 (032) 242-11-89
Моб. тел: 8 (096) 265-01-01
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.