Однією з основних завдань менеджера з персоналу - вчасне закриття вакансій компанії. Будь-якого роботодавця турбує лише одне питання в цьому випадку: «Як швидко робітник буде підібраний?» Коли у HR-спеціаліста є достатньо часу для цього, то підібраний кандидат не складає великих труднощів. Якщо часу обмаль, то менеджеру з персоналу доводиться діяти в екстрених умовах і доволі коротших термінах. Саме тому будь-який менеджер з персоналу повинен мати навички швидкого пошуку спеціалістів на відкриту вакансію, проведення вакансій в короткий термін та аналітичні навички, щоб аналізувати здобувачів та відбирати найбільш відповідного вакансії спеціаліста.
Загальноприйнятих показників терміну закриття вакансії не існує. Це залежить від багатьох факторів. Фактори, які впливають на швидкість закриття вакансії:
Як швидко закривати вакансії?
Для того щоб швидко закривати вакансії менеджеру з персоналу, необхідно враховувати всі фактори, що можуть тим чи іншим шляхом впливати на швидкість пошуку відповідного спеціаліста. Для цього потрібно виробити власну систему пошуку кандидатів в коротші терміни, яку ви випробували на практиці та отримали позитивні результати.
Найкращий спосіб закрити швидко вакансію - взяти на роботу спеціаліста, якого вам порекомендували та він готовий до зміни місця роботи. В цьому випадку можна не сумніватися в тому, що спеціаліст володіє інформацією про вашу компанію та знає вимоги до вакансії.
Пошук спеціалістів з бази здобувачів - вдала ідея в умовах швидкого пошуку роботи. До речі, цю базу можна формувати на протязі всього часу роботи в компанії та хедхантити спеціалістів, які горять бажанням працювати саме в вашій компанії. Для цього додавайте постійно в базу нових здобувачів та робіть відповідні відмітки щодо того чи іншого спеціаліста.
Якщо хочете швидко закривати вакансії, запрошуйте на співбесіди керівників відділів, які допоможуть вам задавати здобувачам правильні питання та розкривати їх професійні здібності.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».