"Механизм самых больших в мире цветочных часов, который сломали на второй же день после открытия, починили и до 20 сентября его установят снова на склоне Институтской", рассказал советник мэра Игорь Добруцкий .
Ремонт цветочных часов обошелся спонсорам в 3,7 тысячи гривен. Чтобы избежать катания на стрелках часов (механизм сломался именно по этой причине), вокруг решили выстроить небольшую ограду.
Мэрия также попросит киевскую милицию тщательнее патрулировать место возле часов.
"Еще, вероятно, письменно призовем горожан и гостей города, чтобы они не заходили на газон с цветами и, тем более, не трогали стрелки", отметил Добруцкий.
Как сообщалось ранее, в августе этого года, цветочные часы в центре Киева повредили.
"К величайшему сожалению, в связи с неосторожностью и безответственными действиями некоторых граждан, уникальный часовой механизм получил значительные повреждения", заявил тогда директор коммунального предприятия Киевзеленстрой Юрий Хаев.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.