Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Публікації про роботу
    3. Все про роботу
    4. Кар'єра
    5. Успішна кар’єра: як не перешкодити самому собі

    Успішна кар’єра: як не перешкодити самому собі

    19.12.2020 254Автор: Олександр Мавлідінов
    Успішна кар’єра: як не перешкодити самому собі

    Успішна кар’єра: як не перешкодити самому собі

    19.12.2020     254Автор: 

    Побудова бажаної та успішної кар'єри, як і будь-який інший успіх в житті, як правило, процес непростий, пов'язаний з безліччю викликів і необхідністю подолання різних перешкод. І, ефективність виконаної роботи, спрямованої на отримання результату, багато в чому залежить від настрою людини, що прагне успіху.

    Але, якщо, принцип подолання зовнішніх і «технічних» факторів та ситуацій, більш-менш очікуваний та зрозумілий, то психічний стан і «настрій» людини, не завжди зрозумілий йому самому, і тут таїться певна небезпека фіаско.

    Самоналаштування – важливий аспект «моральної складової» людини, що йде до мети. Від того, наскільки мало чинників заважають і відволікають особистість від головної мети, залежить і те, наскільки швидко і в якому обсязі, бажаний «приз» потрапить до вас в руки.

    Однак, багато людей не тільки не приділяють своєму внутрішньому світу та його проекції на світ зовнішній, достатньої уваги, більшість просто не замислюється наскільки важливим для досягнення мрії, є даний фактор. «Незрозуміле внутрішнє» спливає у всій своїй красі завжди несподівано і здатне, не тільки звести на «ні», зіпсувати весь результат, а й «поховати» надію на набуття бажаного.

    Щоб не стати жертвою власних підсвідомих думок і дій, найкраще, діяти заздалегідь, профілактичними методами контролюючи і «оздоровлюючи» атмосферу внутрішнього настрою на перемогу. Наприклад, використовувати, як в повсякденному побутовому, так і в професійному житті, рекомендації, що знаходяться нижче.

    «Перемогти себе»

    Відомо, що той, хто «переміг себе, з іншими не воює». Але, ось в реальності, виявляється, що така перемога під силу дуже небагатьом людям. В основному, в будь-яких відносинах, в тому числі, і чисто «робочих», все псує страх і невміння визнати зроблену помилку або помилковість переконань.

    Абсолютно надуманий, проте дуже сильний підсвідомий страх того, що очевидці визнання провини людиною, стануть «менше поважати його» і боязнь втрати авторитету в очах близьких людей, породжує в людині агресію і зухвалість. Негатив - поганий супутник в процесі спілкування, тому, все це неминуче призводить до появи «прірви в розумінні» між конфліктуючими, заважаючи, а найчастіше, і роблячи неможливим побудову гармонійних відносин.

    Три простих слова: «Я був неправий», покажуть справжню силу особистості, здатність бути справедливим, продемонструють відкритість для нових ідей і спілкування. Тільки здатні на такий крок люди, по-справжньому викликають повагу абсолютно у всіх.

    Розберіться зі своїм вільним часом

    Більшість людей, навіть якщо працюють «на знос», все-таки, мають, хоч трохи вільного часу, яким, зазвичай, розпоряджаються досить неправильно. Бажання відпочити від «важкої роботи» призводить до використання різних «замінників» нормального відпочинку, і посилює втому і розчарування людини. Розумніше, в умовах обмеженого вільного часу, використовувати його для зміцнення інших аспектів досягнення успіху в кар'єрі. Наприклад, для самоосвіти.

    Видатні та відомі люди в історії людства, буквально весь свій вільний час використовують для саморозвитку, направляючи кожен новий отриманий навик на посилення шансів і наближення успіху. Раз ви і так напружуєтеся, не варто «відтягатися» в кінці тижня в диско клубі або проводити вікенди в походах «по гостям». Ну, а залишившись вдома, неправильно витратити час на розважальне ТБ (ну, може іноді): краще почитати, подивитися, послухати щось, що може наблизити вас до вашої мети.

    сам собі перешкода

    Пізнайте себе і завжди залишайтеся собою

    Тільки таким людям довіряють серйозні справи, йдуть за ними, беруть в команди, намагаються триматися «поруч» з ними. Як, і у випадку з визнанням помилок, справжня сила - відповідати тільки за те, в чому ви впевнені на 100%.

    Незнання відповіді або неможливість знайти рішення - не провал і не слабкість. Якщо ви визнали це своєчасно і чесно, запропонувавши оточуючим розібратися разом з проблемою або звернувшись за допомогою до них. Така поведінка особливо, якщо ви і самі завжди готові прийти на допомогу, гарантують повагу тих людей, хто поруч з вами.

    Відповідальність, як «візитна картка»

    Люди, які постійно скаржаться та перекладають відповідальність за поганий результат на іншу людину або «обставини», однозначно програють в очах оточуючих, навіть, якщо їх виправдання мають підставу.

    Це ознака «внутрішньої слабкості» і, таким людям ніколи не довірять нічого серйозного, незважаючи на їх професійну компетенцію. Їм завжди важко бути в гармонії з навколишнім світом і свою енергію вони витрачають на спроби самовиправдання, не маючи можливість вирватися з цього замкнутого циклу, щось змінити в житті і завоювати повагу людей.

    «Не суди…»

    Чутки, плітки та обговорення колег та начальства, службових ситуацій та всього іншого, що не стосується вас безпосередньо, на жаль, можуть стати поганою «звичкою» для підтримки розмови з товаришами та колегами по роботі. Навіть, не будучи ініціатором пліток, людина, що охоче підтримала «миття кісток» за спиною у обговорюваного, відразу змушує задуматися оточуючих (навіть ініціаторів розмови), чи не має він звички, так само легко обговорювати їх самих з іншими.

    Виправдовуючи себе, люди вкрай негативно ставляться до любителів пліток. Переставши підтримувати такі «низькі» бесіди і не намагаючись засудити інших привселюдно, ви зможете помітити реальні зміни у вашому житті. Причому, не тільки в її робочому сегменті.

    Читайте також

    • Як працювати з токсичним керівником?23 лютий, 2021

      Токсичний стиль керівництва – це справжнє горе для підлеглих. Від такого начальника можна навчитися багатьом професійним навичкам, але це навчання відбувається в такій нестерпній атмосфері, що іноді немає бажання до роботи від слова зовсім.

    • Як підприємливі люди заробляють в новій соцмережі Clubhouse22 лютий, 2021

      Що з себе представляє нова соцмережа, яка стрімко набирає обороти, і як дехто вже примудряється заробляти на ній – давайте з’ясуємо разом з Jobs.ua.

    • Як контролювати свої емоції, працюючи зі складним клієнтом?21 лютий, 2021

      У таких ситуаціях людина може залишатися «сам на сам» з усім негативом розмови, яку він має «повернути у потрібне компанії русло»

    • Люди ривка: як з ними працювати19 лютий, 2021

      Начальники досить часто плутають таких людей з ледарями, які не вміють і не хочуть працювати. У випадку людей ривка – вони люблять і вміють працювати, тільки по-своєму. Але тут постає одна проблема. Як відрізнити людину ривка від нероби?

    • Дієві поради, як розбудити в собі великі пориви до творчості18 лютий, 2021

      Jobs.ua підібрав для вас чудові поради, які дозволять розбудити в собі великі пориви до творчих звершень, адже це вміння – творити яскраво і незабутньо – важливий аспект будь-якої творчої професії.

    ↑ Вгору