Вот несколько приемов отправки резюме, которые помогут увеличить отклики.
1. Составляя резюме используйте обыкновенный шрифт, например, Times New Roman. Не используйте редкие или фигурные шрифты.
2. Отправляя свое резюме через электронную почту в теме письма укажите фамилию и имя. Например, Иванов Иван (резюме). Таким образом сотруднику отдела кадров будет легче и быстрее отыскать ваше письмо среди других.
3. Для поиска работы зарегистрируйте отдельный электронный ящик. Не стоит отправлять резюме с адреса вроде koshechka, pypsik и т.д. Это скажет о вашей несерьезности.
4. Прежде, чем добавить фотографию в резюме, отредактируйте ее в графическом редакторе, чтобы уменьшить ее в объеме.
5. Не отправляйте ваше резюме сразу в несколько компаний. Это сыграет не в вашу пользу. Отправьте резюме на один электронный адрес, и только после общения с менеджером по персоналу, при необходимости, отправляйте в другую.
6. Ваше резюме не должно превышать 1-2 страницы, и не должно содержать ошибок, как орфографических, так и пунктуационных.
7. В тексте резюме не стоит описывать ваши физические данные и информацию о ваших рекомендателях - лучше написать "Рекомендации готов предоставить по требованию".
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.