По информации Минтруда, 156 человек погибли в результате нарушения нормативных требований охраны труда, 36 — в результате дорожно-транспортных происшествий.
Кроме того, за 11 месяцев этого года были тяжело травмированы 668 работников, что на 4,8% (34 человека) меньше, чем за аналогичный период прошлого года. Причинами травм 608 работников признаны нарушения нормативных требований охраны труда, 60 работников пострадали в результате дорожно-транспортных происшествий.
Как сообщает пресс-служба Минтруда, согласно материалам специальных расследований в состоянии алкогольного опьянения находились 32,3% из числа погибших в результате несчастных случаев на производстве и 11,3% потерпевших, получивших травмы с тяжелым исходом.
За 11 месяцев 2007 года отмечен рост числа смертельно травмированных в организациях Минпрома 1 14 человек (за аналогичный период 2006 года — 7 человек), Минстройархитектуры — 19 (16), Минсвязи — 3 (2), концерна "Белнефтехим" — 7 (5) и НАНБ — 1 (0). Количество несчастных случаев с тяжелым исходом возросло в организациях Минлесхоза — 11 человек (за 11 месяцев 2006 года — 8 человек), Минстройархитектуры — 49 (46), Минобразования — 3 (0), Минторга — 2 (0), Минздрава — 2 (1), Госкомвоенпрома — 4 (3), а также в организациях коммунальной и частной форм собственности Витебской — 41 (36), Гомельской — 35 (34), Гродненской — 35 (29) и Минской области — 55 (44).
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.