"При росте квалифицированных руководителей верхнего эшелона управления по-прежнему ощущается недостаток квалифицированных менеджеров среднего звена", - заявил он, открывая форум, посвященный 10-летию подготовки управленческих кадров.
С.Нарышкин сообщил, что приято решение о продлении программы подготовки управленческих кадров до
Как заявил вице-премьер, действующая программа доказала свою успешность: "около 50 тыс. молодых руководителей направлены на подготовку в области менеджмента, маркетинга и финансов". За каждым из них стоит коллектив, в среднем, 150 человек. Поэтому можно сказать, что "программа оказала эффект на 7,5 млн человек, то есть, на одну десятую часть всего работающего населения России".
По его словам, спрос на участие в президентской программе продолжает увеличиваться. "Более 90% руководителей предприятий, направляющих на участие в программе своих работников, отмечают полезность приобретенных навыков. 80 проц выпускников реально осуществляют разработанные в ходе обучения проекты", - отметил он. Выпускники программы ежегодно создают 450-500 новых предприятий. При этом каждый четвертый выпускник отмечает свой быстрый карьерный рост. За 10 лет около 10 тыс. человек участвовали в программах по международному сотрудничеству.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.