Учебная неделя в Александрийском профессиональном лицее № 13 на Кировоградщине началась с чрезвычайной ситуации - 5 октября один из учеников 2-го курса во время большого перерыва подошел к преподавателю химии с бутылочкой неизвестного вещества с резким запахом фиалки. После попытки преподавательницы химии отобрать бутылочку, ученик исчез и снова появился только после звонка на урок. Уже через 10-15 минут преподавательница начала выводить детей из кабинета химии, поскольку из-за резкого неприятного запаха невозможно стало находиться в помещении - у детей начала кружиться голова, появились симптомы отравления.
Вскоре после того, как преподаватель сообщила администрации учебного заведения о событии, по приказу директора, все ученики и работники лицея были эвакуированы. Трех девочек с симптомами отравления госпитализировали в больницу: двум вскоре после обследования позволили вернуться домой, третий посоветовали остаться до утра в больнице.
В это время к зданию лицея прибыли спасатели МЧС, правоохранители и работники СЭС. Спасатели в защитных костюмах взяли пробы воздуха, тщательно обследовали помещение в поисках источника неприятного запаха. В коридоре возле кабинета химии обнаружили ведро, в котором среди мусора нашли бутылочку, по предположениям, с веществом, которое и выделяло неприятный запах. Сейчас специалисты выясняют, какое вещество помешало учебному процессу лицеистов.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.