Менеджери найбільшого в Європі дешевого авіаперевізника Ryanair серйозно розмірковують над тим, щоб вмонтувати в салони своїх літаків ще й спеціальні стільчики, такі собі «напівстоячі» місця. Таким чином вони сподіваються збільшити кількість пасажирів, яких можна вмістити в літак. За офіційними даними, керівник компанії Ryanair Майкл О'Лірі вже веде переговори з літакобудівником Boeing щодо можливостей втілення такого плану.
Згідно з планом Ryanair, пасажири сидітимуть на стільцях, схожих на барні табурети, і будуть пристебнуті пасками безпеки. Вони летітимуть набагато дешевше чи взагалі безкоштовно. В інтерв’ю телеканалу Sky News О'Лірі розповів, що таку ідею він запозичив у китайського авіаперевізника Spring Airlines. За даними китайців, завдяки «напівстоячим» місцям можна «запхати» в літак на 50 відсотків більше пасажирів і зменшити видатки на 20 відсотків.
Чи стане задум Ryanair реальністю, залежить від ірландської служби контролю авіатранспорту. Як повідомляє "Німецька Хвиля", ця авіакомпанія вже неодноразово «прославлялася» незвичними пропозиціями щодо оптимізації свого сервісу. Кілька місяців тому європейські ЗМІ повідомляли про намір Ryanair запровадити на усіх своїх рейсах плату за відвідини туалету. Ще одна ідея ірландського перевізника – націнка на переліт для людей із зайвою вагою.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.