Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Цей рік був непростим для кожного з нас. Ми стикалися з викликами, вчилися адаптуватися та підтримувати один одного. Саме завдяки згуртованості, довірі та підтримці ми змогли пройти цей шлях разом.
Для партнерів – ви є важливими друзями, з якими ми будуємо спільне майбутнє України. Дякуємо за вашу відданість та віру в нас. Наша співпраця – це джерело натхнення для руху вперед і розвитку.
Для колег – ви є серцем і душею нашої спільної справи. Ваш професіоналізм, витримка та людяність захоплює.
Нехай новий рік стане часом стабільності, спокою та довгоочікуваної Перемоги!
Бажаємо вам міцного здоров’я, тепла у ваших домівках, щасливих моментів поруч із рідними та близькими. Разом ми зможемо більше!
Слава Україні! Героям слава!
З теплом та вдячністю,
Наталія Олександрівна Ковріна Уяник
та команда Jobs.ua
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?