UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Шукаємо вакансії
  5. Як зрозуміти, що компанія вам не підходить

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить

8.10.2020 492Автор: Олександр Мавлідінов
Як зрозуміти, що компанія вам не підходить

Як зрозуміти, що компанія вам не підходить

8.10.2020     492Автор: 

Прагнення до певного комфорту в усьому – доволі нормально для людини. Тим більш, якщо мова йдеться про комфорт емоційний та психічний: важливі аспекти людського життя, які часто залежать від оточення та які не можна змінити на кшталт меблів, наприклад.

Вважаючи те, що робота займає в сучасної людини майже дві третини її життя, наявність комфортної та позитивної атмосфери в компанії чи колективі, де працює людина, апріорі, є необхідною складовою її здоров’я, можливості для кар’єрного зростання та зростання, як особи. З цим фактом складно спорити, бо ніхто з нас не бажає потрапити на роботу, яка не буде задовольняти ані у якості способу заробітку, ані існуючою на робочому місці атмосферою.

З цього виходить необхідність ретельно придивлятися до роботодавця, котрий пропонує співпрацю, навіть, коли шукач вкрай потребує роботи та за будь-яких обставин, що утворилися в економіці та на ринку праці.

Принцип «аби платили» - поганий радник під час пошуків роботи та погодження з пропозицією найму. Навіть, якщо певний час ви зможете отримувати «зарплатню», ніхто не дасть гарантії, що той негатив, на який ви закрили очі, обираючи роботу, не стане на заваді вашого подальшого та вдалого процесу співпраці з роботодавцем. Погодьтеся, що немає ніякого сенсу знову розпочинати пошук роботи у той час, коли, ще на етапі «знайомства» з роботодавцем, можна було уникнути появи у майбутньому нестабільної професійної та моральної ситуації й стресів.

На що треба звернути увагу протягом вашої співбесіди, щоб не вскочити у халепу та не «нарубати дров» у власному житті, погодячись на пропозицію та «закриваючи очі» на очевидні «мінуси» такої праці?

По-перше, треба ознайомитися з усією інформацією, яку ви зможете відшукати самостійно про роботодавця в інтернеті. Й лише після того, як ви не знайшли нічого «підозрілого», вирушати до офісу на зустріч з рекрутером, щоб обговорити подробиці співпраці. Протягом спілкування, не треба втрачати пильність та необхідно помічати «будь-які дрібниці», які натякнуть вам про те, що це «не ваш» роботодавець.

Колектив

Якщо є така нагода та до рекрутера вас проводять офісом компанії, не зволікайте та зверніть увагу на людей, що там працюють. Атмосфера робочого процесу та зовнішній вигляд робітників, їх настрій та манера спілкування один з одним можуть багато розповісти про те, в яких емоційних умовах вам доведеться працювати.

викрити погану роботу

«Цінності»

Мова йдеться не про офіційний «набір цінностей» компанії, що задекларований в її статуті. Просто, якщо ви, наприклад, шукаєте стабільну роботу «до душі», на якій ви будете розвиватися, як професіонал та здатні, навіть, «зустріти пенсію», а вам запропонують «безкінечні перегони» за звання кращого продавця, та заробітками, що коливатимуться від вашої активності, вряд чи ви «перелаштуєтеся» настільки, щоб спокійно позіхнути та бути впевненим, що ви тут надовго.

Розуміння справжньої важливості цього аспекту, вбереже вас й від можливих конфліктів на тлі того, що ви не вписуєтеся в загальний колектив, що також, вряд чи сприятиме щастю та спокою й у вашому побутовому житті.

Поведінка рекрутера

Занадто нестандартна та, майже фамільярна поведінка рекрутера під час спілкування з вами, або інші неприємні прояви з боку представника «руки, що годує». Повинні налякати одразу та допомогти шукачеві зрозуміти, що таке відношення до працівників є нормою у компанії та вряд чи слід очікувати іншого ставлення й до себе.

Популярність вакансії

Відтік кадрів або несприятливі умови праці можуть бути «супутниками» роботи, яку вам пропонують. Щоб уникнути негативних сюрпризів, спитайте під час співбесіди з яких причин робоче місце стало вакантним та чому звільнився попередній працівник. Від того як природньо вам буде піднесена ця інформація, можна зробити певні висновки про те, на скільки вона правдива.

Саме робота

«Менеджер», «продавець-консультант», «креатор», «копірайтер» «адміністратор» та «модератор», як й багато інших назв вакансій, сьогодні можуть означати, практично, будь-що. Поцікавтеся в рекрутера, чи співпадає ваше уявлення того, чим ви будете займатися, з уявою про вашу можливу роботу з боку компанії.

Також, треба зрозуміти чи є в вашій роботі чіткі обов’язки та рівень повноважень й відповідальності. Ці знання вбережуть вас від подальшого небажаного здивування та численних стресів від роботи, яка окрім очевидних завдань має приставку «+».

«Подивимось на вас» або «з часом все стабілізується», як й інші подібні відповіді рекрутера повинні насторожувати, натякаючи на те, що за запропоновані гроші вам можливо доведеться робити незвичну, надмірну чи таку роботу, що протирічить вашим життєвим й моральним принципам.

Пам’ятайте, що якщо, вам відповіли на усі ваші запитання із позначкою «цілком задовільно», у вас є ще перші робочі дні, під час котрих ви можете ненав’язливо попитати про те саме вже ваших нових колег, щоб впевнитися у тому, що ваш вибір правильний.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору