UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Все про професії
  5. Затребувані і добре оплачувані професії в 2025 році: топ-3 найперспективніших

Затребувані і добре оплачувані професії в 2025 році: топ-3 найперспективніших

17.03.2025 281
Затребувані і добре оплачувані професії в 2025 році: топ-3 найперспективніших

Затребувані і добре оплачувані професії в 2025 році: топ-3 найперспективніших

17.03.2025     281

Чимало людей бояться іти в ІТ, бо вважають, що для опанування професії розробника потрібно знати ледь не вищу математику. Це хибна думка, та сьогодні не про кодування. Ну гаразд, для однієї професії таки знадобляться деякі знання з програмування, та розібратися з цим питанням значно легше, аніж ви собі думаєте. Звичайно, за наявності самодисципліни і націленості на результат. Про розвиток дисципліни йшлося тут, а зараз пропонуємо більше дізнатися про затребувані й добре оплачувані професії в 2025 році.

Діджитал-маркетолог

Послуги цифрового маркетолога зараз потрібні, як ніколи раніше. Без впізнаваності бренду в інтернеті, без власної сторінки в усіх популярних соцмережах годі мріяти про значні прибутки і масштабування бізнесу. А без постійного нагадування про себе онлайн присутністю ваше місце на ринку займуть інші — ті, хто вкладається в розкрутку маркетингових інтернет-кампаній і наймає цілий пул сучасних фахівців: smm-спеціаліста, таргетолога і digital-маркетолога. Про останню й поговоримо докладніше, бо вона займає важливе місце серед сучасних онлайн професій.

Сучасні професії

Діджитал-маркетолог відповідає за стратегію просування бренду в інтернеті. Одразу розвіємо думку, що ця робота вимагає постійного креативу. А ось і ні. Діджитал-маркетолог більше працює з плануванням маркетингових стратегій, аналізом показників і пошуком оптимальних рішень для бізнесу, аніж із візуальною складовою дописів чи сториз. До координування дій в «цифровій команді» він теж має безпосередній стосунок.

А ось тут важливі навички командної роботи. Про розвиток софт скілів йшлося в цьому матеріалі, а вони digital-маркетологу ох як потрібні. Цей спеціаліст працює в тісній зв’язці з smm-ником, аналітиком, таргетологом, seo-фахівцем, дизайнером і власником бренду. І навіть якщо компанія не має можливостей для залучення всіх зазначених фахівців, тому змушена віддавати деяку роботу на аутсорс — позицію діджитал-маркетолога зазвичай лишають в штаті. Йому, ймовірно, на початках доведеться суміщати декілька функцій, та зі зростанням бізнесу непрямі обов’язки передадуть безпосереднім спеціалістам.

Щоб стати затребуваним фахівцем на ринку праці, вивчайте стратегії просування брендів у сучасному цифровому світі. Досліджуйте досвід інших фахівців і впроваджуйте своє. Такий підхід спрацює якнайкраще. Між іншим, професія ще мало «розпробувана» пошукачами, тому конкуренція на подібні вакансії зазвичай невисока, близько десяти кандидатів на позицію. Початківці можуть сміливо претендувати на зп в розмірі 600-800 дол., а за рік набутого досвіду за свої навички можна просити в межах 1,2-1,5 тис. дол.

HR-спеціалісти

На ринку праці України склалася така ситуація, що, з одного боку, компанії скаржаться на дефіцит кадрів, з іншого — привабити потрібних спеціалістів стає дедалі складніше. Роль фахівця з пошуку персоналу невпинно зростає, тож зверніть увагу на цю професію. В телеграм-спільнотах, на біржах з пошуку праці на кшталт Jobs.ua щотижня з’являються нові вакансії в сфері рекрутингу й HR.

Завважте й те, що початківці можуть претендувати на 500-600 дол. щомісячної зарплати, а рекрутери з досвідом роботи 1+ рік — від 1 тис. дол.

Попри усталену думку, що це робота для гуманітаріїв, HR-фахівцю потрібно володіти аналітичним мисленням. Адже в обов’язки ейчара входять не лише перегляди резюме і аналіз профілів пошукачів, а й робота з метриками і звітами, проведення досліджень. Потрібно володіти спеціалізованими інструментами для роботи з даними та інформацією, серед яких виділимо Power BI, Tableau, Excel, Google Sheets.

Ще вагаєтеся, чи опановувати професію HR-спеціаліста? Ця професія відкриває перед вами безліч кар’єрних можливостей. Великі компанії потребують таких фахівців, бо кваліфікований ейчар напряму впливає на підбір персоналу. А, значить, на ефективність роботи цілих відділів і підрозділів компанії. Недооцінка в потребі таких фахівців може коштувати компаніям чимало. А щодо перспектив, успішного працівника на цій позиції чекатиме підвищення до топ-менедженту чи навіть СЕО компанії (і такі випадки знає український бізнес).

Як бачимо, цю професію вигідно опанувати з огляду на її стратегічну перспективу. І великою мірою завдяки тому, що HR-спеціалісти:

  • Опановують мистецтво підбору й управління персоналом;
  • Вміють приймати зважені стратегічні рішення;
  • В процесі знайомляться з тонкощами ведення бізнесу й специфікою компанії.

Дата-аналітик

Ще одна затребувана професія на ринку праці-2025. Щоб бути успішною компанією в сучасному світі, потрібно не лише добре вести бізнес, а й вміти аналізувати поточну ефективність та ще й прогнозувати результати бізнес-активності. Цифровий світ суттєво вплинув на всі сфери людської діяльності, збільшилася кількість даних і метрик, які потрібно враховувати в повсякденній діяльності компанії.

З усім цим допоможе розібратися аналітик даних. Зважте на те, що кількість вакансій в цьому напрямку невпинно зростає. Це означає, що молоді спеціалісти без особливих труднощів підшукають перше місце роботи. Та й світчери теж, бо в якихось моментах їм допомагатиме весь їх попередній здобутий досвід. Якщо говоримо про зарплатню дата-аналітика, початківці цілком реально можуть розраховувати на 600-800 дол., а за рік часу вже отримувати 1,5 тис. дол. і вище.

Ця професія передусім легко дасться людям, які вже мають досвід аналітичної діяльності. Маємо на увазі фінансистів, бухгалтерів, маркетологів та HR-фахівців. Всі перераховані професії тим чи іншим способом працюють з масивами даних, чи не так? І їхня робота відрізняється від роботи дата-аналітика хіба що тим, що останній використовує в своїй діяльності сучасні цифрові інструменти і технології. От і вся різниця за великим рахунком.

Дата-аналітик

І щодо програмування. Не лякайтеся, але підівчити мову запитів SQL чи Python доведеться. Та знати Пайтон на тому ж рівні, що й бекенд-розробник, не потрібно. Дата-аналітику код потрібен для роботи з даними, а не для повноцінного кодування. Скажімо так, дата-аналітику вистачить більш поверхневих знань. А коли втягнетесь, цілком імовірно, що захочете вивчити якусь мову глибше і досконаліше. Зрештою, це той самий саморозвиток особистості, про який ми стільки згадуємо в наших публікаціях. Наприклад, чому саморозвиток тісно пов’язаний з професійними здобутками.

Отже, рухаємось за трендами 2025 року і опановуємо сучасні професії. Без яких в цифровому світі — ніяк, якщо прагнете ставити високі цілі і досягати значних результатів.

Читайте також


Часто шукають

↑ Вгору