Причин для перерви в трудовому стажі може бути велика кількість, але в більшості випадків у людей рано чи пізно виникає необхідність шукати нову роботу. І ось тут виникає питання: «Чи не стане це перешкодою у процесі пошуку?».
Насправді, якщо перерва у професійній діяльності складає до 6 місяців, то хвилюватися особливо нема чого – це цілком природний термін для пошуку нової посади. Цей час зазвичай витрачається на вивчення ринку, відправлення заявок, проходження співбесід. Якщо перерва від пів року й більше, слід продумати чітку аргументацію, щоб пояснити це. Роботодавці можуть вважати, що за період «простою» людина могла погіршити або взагалі втратити свої професійні навички, забути про самодисципліну. Їм важливо зрозуміти обсяг того, що ви зробили, щоб повернутися до трудової діяльності.
На співбесіді самому краще не порушувати питання перерви у стажі. Якщо ж такої розмови не вдалося уникнути, то дотримуйтесь наших порад:
У резюме слід вказати, що ви шукаєте постійну роботу з повною зайнятістю і це є обов’язковою умовою. Під час співбесіди найголовніше – це переконати менеджера з персоналу, що перерва ніяк не позначилася на вашому професіоналізмі.
Загальна фраза «не працював через сімейні обставини» не викликає ніякої довіри, тому що немає конкретики. Краще говорити чітко: були проблеми зі здоров’ям, хворіли рідні, яких слід було доглядати. Це дійсно поважні причини, які можуть сприяти встановленню нормального контакту під час співбесіди. Доцільно акцентувати, що навіть за таких обставин людина використовувала будь-яку можливість підвищення своєї кваліфікації.
Якщо ж були проблеми зі здоров’ям – бажано переконати потенційного роботодавця, що наразі все вже вирішено і ви не збираєтеся багато часу проводити на лікарняному.
Втрата роботи не завжди залежить від самої людини, а от як використати час вимушеного «простою» – це вже її відповідальність. Головне – тримати себе у формі, працювати віддалено, напрацьовувати портфоліо, навчатися на курсах та ін. Усе це допоможе триматися в тонусі й переконати роботодавця, що ви не втратили навичок, залишаєтеся в курсі останніх новин вашої сфери діяльності та процес адаптації на новому робочому місці пройде швидко й без проблем.
У молодих спеціалістів навчання є природною причиною перерви в роботі. Але трапляється, що спеціаліст середнього віку хоче продовжити навчання для підвищення своєї кваліфікації або зміни сфери діяльності. У цьому випадку в резюме та під час співбесіди важливо акцентувати увагу на тому, що вивчено та які результати отримано. Крім того, перед пошуком роботи слід ознайомитися з ситуацією в галузі, у якій заплановано працювати – тоді простіше буде довести свою готовність до бажаної посади.
Це той випадок, коли не завжди є бажання розповідати про те, на що був потрачений час. Якщо причиною перерви була негативна спроба започаткування власного бізнесу, роботодавець може подумати, що в майбутнього працівника не вистачає професійних якостей для успішної реалізації запланованого. Або що йому буде важко повернутися, працювати в команді та діяти за графіком. Тому у процесі співбесіди слід концентруватися на тому, який досвід було отримано та яким чином його можна застосувати на новій посаді.
Сама собою перерва у стажі не є великою проблемою, головне – це попередній досвід та причини змін. Краще зробити акцент на своїх досягненнях та корисних відгуках керівників з попередніх міст роботи. Можливо, доведеться знизити власні зарплатні очікування або навіть претендувати на посаду нижче тієї, з якої ви уходили. Це доцільно зробити, щоб знову закріпитися на ринку праці.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.