Рекрутери часто діляться з нами власними інсайтами та спостереженнями щодо ринку праці. Останнім часом вони зафіксували тенденцію багатьох підприємців та власників стартапів, які готові змінити свою підприємницьку трьох-п’яти річну діяльність на найману працю. Це досить незвичне рішення, на думку рекрутерів, бо досить непросто в раз відмовитись від усіх напрацьованих стартапів і знову повернутися до роботи на роботодавця. Чому так трапляється і що робити підприємцям, які потрапляють в такі ситуації, спробуємо розібратися в цій статті.
Відповідь на питання: «Чому підприємці лишають власні стартапи задля найманої праці» - з уст самих підприємців чути досить дивно. Багато хто з таких спеціалістів розчарувалися в результатах власних стартапів. Вони дуже втомились від постійного вкладування власних зусиль, часу, грошей, нервів та здоров’я на розв’язання проблем, які постають на шляху бізнесу. Але не для всіх підприємців відмова від власного діла стане виходом. Багато хто з них на стільки ввійшли в ритм життя підприємців, що навіть уявити собі не можуть, як це працювати суворо за графіком, виконувати чітко завдання роботодавця, власні думки тримати біля себе. В таких випадках найкращий вихід для підприємців - довіритись спеціалісту з рекрутингу чи консалтингу щодо ведення підприємницьких справ, а також подолати відчуття втоми від власних проєктів. Як це зробити?
Для підприємців, які відкрили власну справу це й справді зробити досить важко. Вони змушені віддавати себе та свою увагу бізнесу 24/7. Рука повинна бути на пульсі. Тому так часто можна чути від спеціалістів: я не виспався, я втомився, в мене не має сил, не має енергії. Через це вони часто порушують графік роботи і режим дня зміщується. Налагодить ці два критерії і зможете працювати в одному ритмі зі своїми співробітниками, відновите власні сили.
Подолати відчуття втоми від власних проєктів можна тільки постійно додаючи в них нові погляди, ідеї, пробувати нові методики, техніки, залучати більше партнерів, інвесторів.
Всім спеціалістам потрібні відпочинки та відпустки. Дуже важливо хоча б на декілька днів відкладати телефон, комп’ютер та власні справи бізнесу, робити таким чином перезавантаження. Шукайте на цей час помічників, які зможуть тримати справи вашого бізнесу на плаву.
Отже, для всіх підприємців, які втомились від власних стартапів та бізнесу, порада одна: вмійте відпочивати та правильно будувати робочу систему всередині компанії.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?