Відповідь шукача чи кандидата на вакансію, яку опублікувала компанія – безумовно є його «прохідним квитком» до бажаної роботи. Проте, так відбувається лише у разі, якщо така відповідь вірна. Правильні відповіді під час співбесіди, це, звичайно, відповіді правдиві. Брехня, яку кандидат може використовувати, щоб сягнути бажаної посади – доволі хибний шлях, який, рано чи пізно, але призведе до появи численних та серйозних проблем в професійному житті такого працівника.
Але, відповідаючи прозоро та чесно на запитання рекрутерів, кандидати повинні розуміти, що існує певний напрямок у розрізі якого від них очікують ті чи інші відповіді.
Одним із важливіших запитань, які можуть бути озвучені під час проходження шукачем співбесіди з рекрутером чи представником компанії, є запитання про те, чому людина прагне працювати саме в цій компанії. Від того, наскільки вірно відповість на це питання кандидат, залежить й те, наскільки швидко він отримає шанс зайняти ту посаду, на яку він зазіхнув.
Статистика досліджень питань, які можуть бути задані на співбесідах, каже, що таке запитання, як «Чому ви бажаєте працювати саме в нашій компанії?», звучить під час інтерв’ю у 90% випадків співбесід. Незважаючи на свою певну «дратівливість» для вух шукача, це важливе питання й рекрутер прагне почути на нього де-кілька варіантів відповідей.
Спираючись на те, як ви відповісте на таке запитання, рекрутер зробить й висновки, щодо того, що є вашою мотивацією роботи, що приваблює вас у вакансії та на що ви дійсно сподіваєтеся від співпраці з даним роботодавцем. Рекрутерові це потрібно для того, щоб найняти на роботу найбільш ефективних та мотивованих працівників, тому, кандидатам дуже важливо розуміти необхідність правильних відповідей на таке питання.
Скористуйтеся порадами, які ми зібрали нижче, щоб отримати суттєві шанси, відповідаючи на співбесіді на запитання такого типу.
Одним з найбільш вдалих варіантів, є рішення про розповідь про те, чим саме зацікавив ваш потенційний роботодавець. Розповідаючи про те, чим вам сподобалась конкретна компанія ви отримаєте серйозний «плюс» до вашої «карми кандидата». Але, робити це треба вдумливо та ретельно підготувавшись до таких запитань з боку рекрутерів та представників роботодавців.
Тож, розповіді про те, як ви «все життя» лише й мріяли, як потрапити до роботи у компанії, яку ви обрали, лише продемонструють рівень підлабузництва кандидата. Необхідно, заздалегідь, знайти та проаналізувати інформацію про компанію, яку можна знайти у відкритих джерелах інтернету та виділити ті аспекти, які дійсно можуть стати об’єктом вашої зацікавленості.
Бажання працювати у відомій компанії, яка довела всім партнерам про свою професійність та стала відомим просторім для підготовки професіоналів для свого сегменту ринку праці – прозвучить краще, аніж банальні «дифірамби» та елементарні «порожні» компліменти від кандидата.
Крім того, розповідаючи про те, чим вас зацікавив потенційний роботодавець, можна торкнутися й таких моментів, як ваше справжнє захоплення корпоративною культурою, яка склалася у компанії, її видатними результатами в управлінських процесах у тому числі, або чимось на кшталт цього. Така відповідь продемонструє значущість бренду роботодавця саме для вас, та покаже що ви дійсно розумієте, чому ви хочете працювати. наприклад, в оточені колег, які мислять, живуть та працюють за схожими до ваших власних, принципами та правилами, дбаючи не лише за себе а й, за своїх партнерів, клієнтів та колег.
Вказав на те, що ви знаєте чим займається компанія та вам близькі такі принципи її роботи та існування, можна підтвердити, що ваші думки лише зміцніли, коли ви потрапили на співбесіду та побачили, що роботодавець дійсно піклується про своїх найманих працівників, тощо.
Крім того, можна акцентувати увагу й на зацікавленості до професійної специфіки роботи, яка вам перед стоїть, або до існуючої певної «місії компанії», яку вона визначає самостійно. Нічого дивного немає в тому, що кандидат бажає працювати у колективі, який, окрім заробітків, має певну «вищу ціль» для своєї праці або кандидатові приємно, що таких. як він новачків завжди раді привітати у своїй команді однодумці, чи можливо, людина займається чимось, що схоже на мету компанії-роботодавця, поза власною роботою.
Для цього не треба соромитися висловлювати те, що ідеї компанії та її мета, близькі вам особисто, незважаючи на те, якби пафосно це не прозвучало. Якщо ви знайшли в роботодавці щось, близьке вам – про це треба негайно сповістити рекрутера, щоб намагатися стати «одним зі своїх» під час вашої розмови.
Те саме стосується й випадків, коли людина розуміє, що ідеально підходить для вакантної посади, бо має всі необхідні навички та досвід схожої роботи. Про це, також, необхідно говорити рекрутерові, відповідаючи на його цікавість тим, чому ви впевнені у вашому виборі роботодавця. Однак, відповідаючи про те, на скільки гармонійно ви зможете «вписатися» у таку роботу, не забувайте казати й про те, що ви впевнені, що саме робота в обраній вами компанії здатна розкрити весь ваш потенціал, як професіонала.
Також можна сказати, й про те, що такий результат однозначно гарно вплине й на показники здобутків роботодавця, в лавах якого ви зуміли розкритися, як результативний робітник.
Не слід мовчати й про ті переваги, які роботодавець зазначає в об’яві про існування вакансії. Різні «бонуси» та всілякі спеціальні програми навчання, можливість обирати гнучкі графіки праці або поєднувати офісну та дистанційну-віддалену роботу водночас, наявність медичного страхування чи близьке розташування робочого місця від вашого будинку – все це може стати тією «правдою», яка продемонструє рекрутерові, що ви дійсно зацікавлені у співпраці, незважаючи, на побуто вість або «простоту» ваших мотивацій.
Головне, не забути зазначити й ту користь, яку ви можете надати роботодавцеві, бо слід пам’ятати, що до роботи вас наймають, все таки, в першу чергу для того, щоб збільшити показники доходності власної компанії.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.