За інформацією Jobs.ua, останні опитування показали бажання українських шукачів роботи, працевлаштуватися якомога ближче до свого житла.
Як виявилося, у середньому, працюючий українець витрачає на дорогу до роботи не менш ніж годину. На місяць – це 44 години, а протягом року, дорога до роботи забирає в нас 22 дні. Крім того, світові дослідження довели, що за усе життя, людина витрачає не менш ніж 4,5 роки для того, щоб дістатися місця де вона працює. тому, бажання працевлаштуватися ближче до свого помешкання, цілком зрозуміле.
Щодо способів потрапляння до роботи, більшість наших громадян – майже 67%, використовують для цього громадський транспорт зі всіма «фішками», що притаманні такому виду «подорожі». 17% українців користуються для потрапляння на роботу власними авто, 13% - ходять пішки, близько 2% використовують велосипеди, й стільки ж – послуги таксі.
Опитування виявили, що для 40% респондентів дуже важливо наскільки близько до місця їх мешкання розташована робота. Цей відсоток громадян не розглядає інші пропозиції, якщо робота передбачає довгий шлях з дому.
24% опитаних заявили, що також приймають до уваги розташування робочого місця, але готові на будь-які довгі поїздки на роботу, коли заробітна платня там виявиться гідною. 28% здатні терпіти довгі поїздки заради цікавої роботи, хоча також відмічають важливість близького розташування роботи до дому.
Зокрема, лише 8% українських шукачів не переймаються відстанню від помешкань до робочих місць й не враховують такий фактор під час пошуків.
Але, навіть коли, ви знайшли цікаву та близько розташовану до вашого дому роботу, не забувайте пильно відстежувати де-які аспекти роботодавця, що можуть свідчити про те, що праця у такий компанії може виявитися марним витрачанням часу, за який вам не заплатять.
На жаль, але й досить в Україні працюють компанії, що залюбки користуються працею робітників, намагаючись обдурити своїх працівників під час виплат зароблених грошей. Щоб не потрапити до лав такого «роботодавця» не забувайте основні признаки таких нечесних компаній.
Насамперед, насторожити шукача повинні обіцянки великих заробітків, про які він дізнається на співбесіді. Не зважаючи на те, що зацікавити співробітників має кожен роботодавець, саме у таких шахрайських компаніях це використовується занадто явно й кандидатові будуть пропонувати працевлаштування, обіцяючи «золоті гори» та швидкий (неоправданий) кар’єрний зріст.
Насторожувати повинні й такі ознаки, як надто велика «текучість кадрів» у компаніях, велика кількість керівництва там, де це не є необхідним, незвичайні та дивні умови праці або системи штрафів. Крім того, компанії, що не мають зрозумілої стратегії розвитку, теж, часто виявляються «компаніями одного дня». Тож, якщо не збираєтесь працювати хоча би місяць без грошей – заздалегідь перевіряйте чи є ваш роботодавець чесним та прозорим.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.