Безумовно, резюме є першим та найважливішим кроком у здобутті бажаного працевлаштування. Саме зі «знайомства» рекрутера із вашим резюме може розпочатися ваш шлях до бажаної роботи. Це обумовлює важливість створення такого резюме, яке може одразу зацікавити рекрутера чи іншого представника роботодавця та змусити його запросити вас на співбесіду.
Не секрет, що головним посилом будь-якого резюме має стати заклик про те, що кращого за вас кандидата, роботодавцю не знайти. Але, при цьому, лише наявність подібних фраз у такому документі не може бути вирішальною, й вам необхідно демонструвати певні приклади того, що ви дійсно є таким «бажаним працівником» для обраної вами компанії.
Оскільки й ваш досвід професійний, й життєвий постійно оновлюються, це саме стосується й вашого резюме, яке також треба постійно поновлювати, вказуючи в ньому найбільш «свіжу» інформацію про себе та власні здобутки на поприщі праці. Лише така демонстрація вашого «зростання», обумовить шанс завжди залишатися попереду всіх своїх конкурентів.
Фахівці з найму персоналу рекомендують періодично оновляти свої резюме, які ви розмістили у вільному доступі в мережі інтернету. Оновляти такі документи треба, навіть, у випадках, коли ви не замислюєтесь про зміну роботи, й ось чому.
Оскільки резюме є певним «життєписом» вашого професійного життя, треба регулярно оновлювати його, включаючи ті власні звершення, які гідні такої уваги. Шукаєте ви роботу чи плідно працюєте, ваше резюме може зацікавити когось з ваших керівників, під час розглядання нових кандидатур на підвищення. Тому, якщо ви зробили, щось «надзвичайне»: вивели з тупику проект, вмовили давнього клієнта скористуватися усіма послугами компанії, стали лідером в об’ємах продажів чи щось інше – негайно вносіть це досягнення до вашого резюме.
Така «приголомшлива» інформація обов'язково зіграє свою роль у вашій кар’єрі, навіть тоді, коли ви й не будете знати про це.
Такі досягнення – гарна демонстрація не лише вашого професійного зростання, але й показник того, наскільки ви розвинута людина та така особа, що прагне не зупинятися на досягнутому. Вказувати у якості досягнень, насправді, можна все що завгодно:
Вплив такої інформації на вашу кар’єру складно переоцінити. По-перше, це гарний показник того, що ви отримали нові знання, які зможете використовувати у своїй роботі, покращуючи цим різні робочі процеси у команді, зокрема.
По-друге, це саме та демонстрація вашого постійного руху вперед. А, як відомо, керівники люблять таких робітників, які не стоять на місці та відкриті до всього нового.
Менеджери по найму, також зацікавлені саме в таких кандидатах та завжди «полюють» саме на них. Вказуючи такі досягнення, також, слід переконатися, що цей отриманий навик стосується певним чином тієї роботи, на яку ви претендуєте, якщо є шукачем працевлаштування.
До речі, в де-яких компаніях. існує певне правило й представники HR-відділу очікують від власних працівників надавання їх резюме щомісяця або щорічно. Це роблять для того, щоб мати змогу спостерігати за зростанням працівників компанії та мати змогу обирати з них кандидатів на подальші підвищення та просування кар’єрними сходами.
Якщо міняється щось суттєве у вашій кар’єрі, це негайно треба вказувати у вашому резюме. Зайвий досвід роботи лише заважає вашому працевлаштуванню, й рекрутери, навряд чи оцінлять те, що ви працювали менеджером з продажу, а зараз вирішили спробувати себе в будь-якій творчій професії, наприклад.
Навряд чи такий «досвід менеджера» допоможе вам зайняти нове зайняття, тому що ваша минула робота не має жодного відношення з обраним новим напрямком та може лише викликати зайві запитання з боку рекрутерів.
Саме у такий важкий час треба не горювати а сідати за виправлення свого резюме. За той час, що ви працювали, вам потрібно знайти щось нове у вашому професійному зростанні, вказати це в своєму резюме та оновити такий ваш документ на всіх ресурсах, де він опублікований.
Якщо ви розмістили своє резюме на сайтах в інтернеті та не видалили його після свого працевлаштування, вам необхідно хоча би поновлювати дату його розміщення, для того, щоб воно завжди було «свіжим» та демонструвалося у пошукових запитах, як новий (більш-менш) документ. Так воно стане більш помітним не лише для роботодавців, а й для ваших керівників, які можливо, захочуть розглянути вашу кандидатуру на нову посаду.
На таку необхідність поновлення вашого резюме, суттєво впливають й різні зовнішні фактори. Наприклад, нещодавній вимушений перехід працівників багатьох компаній на новий для них «віддалений форма» роботи, обумовив й безліч нових питань, починаючи від того, що багато хто, замислився над пошуками нової роботи.
Тож, якщо ви вкажите, що, наприклад, маєте гарну самоорганізацію та загалом плідно вмієте працювати «з дому», це лише добавить вам ваги в очах рекрутерів та ваших власних керівників у майбутньому.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.