Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Дрес-код для співбесіди: як правильно підібрати одяг

Дрес-код для співбесіди: як правильно підібрати одяг

15.01.2020 107Автор: Александр Мавлидинов
Дрес-код для співбесіди: як правильно підібрати одяг

Дрес-код для співбесіди: як правильно підібрати одяг

15.01.2020     107Автор: 

Нас усіх зустрічають по одежці, а значить те, як ви будете виглядати на співбесіді може вирішити й вашу майбутню долю у якості працівника обраної вами компанії.

Деякі рекламні проекти наполягають на тому, що усі ми повинні залишатися собою, але це не стосується нехтування правилами, які можуть бути прийнятими у певних напрямках діяльності або компаніях.

Погодьтеся, що «відвертий рокер «в душі» може бути й непоганим юристом, але подряпані джинси й розтягнута футболка, навряд чи посприяють кількості його клієнтів. Тож, не зважаючи на ваш внутрішній стан, краще проявляти себе як людина, що розуміється на тому, коли та як їй виглядати.

Загальні рекомендації

Не складно вдягнутися «правильно», якщо ви знаєте що ваша майбутня посада обумовлює наявність ділового стилю або заздалегідь прочитали про правила одягу в обраній компанії та існуючий дрес-код.

Набагато складніше, зрозуміти як вам потрібно виглядати у разі, коли мова йде про певні творчі професії або ви нічого не знайшли про те, яким вас бажають бачити представники роботодавця. У таких випадках, діловий стиль, є кращим варіантом одягу, який е підведе та допоможе скласти враження про вас, як про відповідальну та серйозну особистість. Можливо, вам не обов’язково вдягати краватку, якщо ви збираєтеся працювати, наприклад, системним адміністратором, але костюм та сорочка, все одно стануть не зайвими. Такий підхід продемонструє повагу до інтерв’юерів та те, що ви серйозно ставитеся до їх думки про вашу кандидатуру.

Доречність строгості

При всьому тому, що «діловий стиль» вважається таким, що найбільш відповідає ситуації, треба розуміти, що дотриманість класичного ділового одягу, сьогодні, не актуальна. Тому, не завжди строгий костюм-трійка, або спідниця «у підлогу» будуть доречними, й краще додати до такого стилю певних вольнощів, аніж виглядати як співробітник бюро ритуальних послуг.

дрес-код для співбесіди

Для жінок

Будь-яка сукня або спідниця, що більш-менш виглядають строго та мають відповідну випадку довжину при цьому не маючи занадто глибокого декольте, стануть кращим одягом аніж занадто «старомодний» діловий костюм.

Непогано буде виглядати й брючний костюм або жакет із спідницею, суворість якого можна розбавити футболкою або сорочкою, що підходить до нього. Звичайно, футболка повинна бути не дуже яскравою, а краще, у темних тонах, однотонною та не мати яких-небудь написів чи бути прикрашена стразами або чимось на кшталт цього.

Також, треба уникати вбрання з занадто тонких або коштовних тканин, яке може зім’ятися чи викликати асоціації із «лакшері» стилем, що притаманний зіркам та багатіям-тусовщикам. Взуття краще підбирати зручне але таке, що підходить до інших елементів одягу.

Щодо прикрас, то не треба використовувати увесь арсенал, який ви звикли носити, краще обмежитися однією-двома речами, які гармонійно доповнюють обраний вами одяг. Якщо, ваші прикраси коштовні, не треба вдягати ті, що можуть бути сприйняті як «не скромні». Коли вам обов’язково вдягти золоті прикраси, використайте мінімум з того, що маєте, розуміючи те, що ви намагаєтеся знайти роботу а не вразити співрозмовника своїми статками.

Те саме стосується й аксесуарів. Брендові та занадто коштовні речі на співбесіді можуть тільки заважати, натякаючи кадровикам на те, що вам більш нічим їх вражати.

Для чоловіків

Відмовляючись від класики костюма із краваткою, пам’ятайте й про те, чим ви робите свій стиль більш демократичним.

Темні сорочки в яких розстебнута верхній ґудзик або однотонна футболка можуть бути доречними, якщо не суперечитимуть костюму, що ви вдягли. Існують певні варіанти костюмів, які просто потребують класичних сорочок та навіть краваток й тому, вдягати футболку під такі піджаки – справжній моветон та відсутність смаку.

При тому, можна вдягнути й джинси, якщо вони темні та класичні за своїм кроїм. Але, у цьому випадку, піджак має бути таким, який називають «спортивним» - більш вільного покрою та виконаний з певних тканин. До речі, якщо ви прийшли у сорочці й без піджаку, закочувати рукава сорочки не треба. Це ознака дурного смаку та вказує на те, що такий стиль одежі для вас - новинка з якою ви не вмієте поводитися.

Ще одне зауваження щодо ґудзиків піджаку. Як правило, в однобортних моделях цього одягу, нижній ґудзик застібати не треба. Якщо, вам «необхідно» тримати руку в кишені (до речі, не зовсім ввічлива звичка) то краще розстібнути піджак та закинути його за руку, яка знаходиться в кишені. Сідаючи, піджак, також треба розстібати, щоб він не виглядав зім’ятим та не сидів на вас як той, що не вашого розміру.

Читайте також

  • Пошук роботи й соцмережі22 січень, 2020

    Шукаючи роботу, ми намагаємося ретельно скласти резюме, підготуватися до співбесіди. Але інколи забуваємо ще про одне, не менш важливе... Про свої акаунти в соціальних мережах.

  • Вам відмовили? Це можливість рухатись далі!21 січень, 2020

    Кожному з нас колись відмовляли. Це буває в різних ситуаціях: у якомусь проханні до людини при отриманні необхідного документа, при прийомі на роботу, в особистих стосунках і т. п. Нам не приємні відмови, ми від них страждаємо. Особливо страждає наша самооцінка… Але відмову можна повернути з користю для себе.

  • Інтроверт. Як поводити себе у колективі20 січень, 2020

    Незважаючи на те, що більшість суспільства здатна «навішувати» ярлики на тих, хто не схожий на них самих, інтроверту ніколи не слід намагатися змінювати свою особистість та поводитися «як більшість»

  • Критерії вибору першого робочого місця19 січень, 2020

    Перше робоче місце по-різному може вплинути на майбутнє людини. Деколи це розчарування, часто – хороша платформа для подальшої побудови кар’єри. На робочому місці людина проводить третину свого життя. Коли після закінчення навчального закладу постає питання про працевлаштування, необхідно свідомо підійти до його вирішення.

  • Типові помилки, які допускають в перший робочий день19 січень, 2020

    Після вдалого пошуку роботи, коли омріяна посада у вас «у руках», не варто розслаблятися. Перші дні на новому робочому місці дуже важливі. Необхідно проявити свої професійні якості, а також влитися в колектив. Для цього треба не тільки дбати про вдале виконання прямих обов’язків, але й зрозуміти, чого не варто робити.

Шукаєте роботу?


Шукаєте персонал?

↑ Вгору