UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Навчання, розвиток, підвищення кваліфікації
  4. Статті від тренерів
  5. Как реагируют тренеры на изменения к требованиям заказчиков-клиентов?

Как реагируют тренеры на изменения к требованиям заказчиков-клиентов?

27.08.2007 211
Как реагируют тренеры на изменения к требованиям заказчиков-клиентов?

Как реагируют тренеры на изменения к требованиям заказчиков-клиентов?

27.08.2007     211
Разные тренеры реагируют по-разному. Новое поколение тренеров воспринимает происходящее как данность и строит свою карьеру на основе сегодняшних реалий. Тренеры старой гвардии, те, кто занимается этим 5-10 и более лет, оказались перед выбором. Некоторые из них держатся за то, что им в прошлом приносило «деньги и славу». Они делают те же тренинги, что и 3-5 лет назад. Если они успели создать себе имидж и известность, то их тренинги все еще покупаются, хотя не всегда теперь вызывают те же восторги, что и раньше. Если не успели создать имя, то они постепенно уходят с рынка или перебиваются случайными заказами. Некоторые, поняв, что ситуация изменилась, либо ушли из бизнеса в другие области либо создали свои тренинговые центры, куда привлекают молодых тренеров, обучают их и с помощью команды отслеживают тенденции рынка и создают новые тренинговые продукты. Некоторые карьере свободного тренера предпочли более стабильную работу либо штатными внутренними тренерами, либо переквалифицировались в HR-менеджеры, либо возглавили корпоративные обучающие центры. Некоторые, начали меняться сами либо менять/расширять свою специализацию. Кто-то стал специализироваться на более углубленных тренингах по своей тематике (например, вместо одного обычного тренинга продаж проводят несколько тренингов по более узким темам). Кто-то прошел доподготовку на курсах МВА или в других бизнес-школах и перешел на уровень консультанта. Вообщем, разные люди среагировали по-разному. Точно сказать можно только одно, те, кто не изменился, сошли с дистанции. Елена Самсонова, Тренинговый центр "Бизнес Сервис"

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору