UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Как вести себя на собеседовании. Советы

Как вести себя на собеседовании. Советы

27.11.2009 491

Поэтому полезно воспринимать предстоящее интервью не как экзамен, а как деловую встречу двух профессионалов. Такое мнение высказала генеральный директор и вице-президент агентства по подбору персонала «Kelly Services CIS» Екатерина Горохова.

«Ваша задача не «ответить на пятерку», а доступно рассказать о своем опыте и способностях, которые могут быть полезны для работодателя. Второй важный момент - это грамотная подготовка», - объясняет эксперт.

Е.Горохова советует упорядочить рассказ о себе и своем опыте, вспомнить ключевые достижения и успешные примеры из рабочей практики, которые подчеркивают ваши достоинства.

«Столкнувшись с неожиданным вопросом, не старайтесь как можно быстрее дать правильный ответ, возьмите небольшую паузу, прежде чем ответить. И старайтесь сохранять позитивный настрой во время встречи - это поможет сохранить уверенность в себе», - отмечает генеральный директор и вице-президент агентства по подбору персонала «Kelly Services CIS».

Читайте також

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Вгору