UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Шукаємо вакансії
  5. Карантин не час для тайм-ауту: як знайти роботу в період тотальної кризи?

Карантин не час для тайм-ауту: як знайти роботу в період тотальної кризи?

1.07.2020 712
Карантин не час для тайм-ауту: як знайти роботу в період тотальної кризи?

Карантин не час для тайм-ауту: як знайти роботу в період тотальної кризи?

1.07.2020     712

Кризові ситуації завжди мобілізують внутрішні ресурси. В умовах карантину багато з нас переосмислили своє ставлення не тільки до світу, оточуючих, а й до роботи. Перехід на дистанційну форму, скорочення штату, закриття деяких компаній змусили багатьох замислитися: «А чи на своєму місці я знаходжуся?».

Ринок праці сьогодні зазнав значних змін – відкриваються нові вакансії, змінюються вимоги та умови працевлаштування, відбувається перехід на віддалену форму. Проте водночас і конкуренція зростає, адже тисячі українців залишилися безробітними. Якщо для вас карантин став поштовхом до зміни професії чи компанії або ж ви й раніше шукали роботу – ця стаття допоможе виділитися з-поміж інших кандидатів та зробити перший крок до побудови нової кар’єри.

Ми склали детальний план дій з рекомендаціями від досвідчених рекрутерів, який дасть змогу не розгубитися та пройти нелегкий шлях пошуку роботи максимально результативно.

  • Знаходимо відповідну вакансію.
  • Пишемо супровідний лист та «чистимо» соцмережі.
  • Складаємо резюме.
  • Готуємося до співбесіди.
  • Йдемо на зустріч з роботодавцем.
  • Підсилюємо ефект follow-up-листом.

Перед початком пошуку важливо чітко визначити рамки: у якій сфері ви себе бачите, чого саме вам хочеться, наскільки бажання збігаються з можливостями. У кризові часи варто розглянути дистанційну форму роботи та визначитися, чи підходить вона вам. Адже зараз таких вакансій багато. Знайшовши слушну пропозицію, уважно перечитайте вимоги до кандидата та ключові моменти, вони вам ще неодноразово знадобляться.

Супровідний лист має на меті зацікавити роботодавця, змусити його ознайомитися саме з вашим резюме. Він не має бути шаблонним для всіх вакансій і повинен містити інформацію про те, навіщо вам ця компанія та навіщо ви цій компанії. В Україні така практика лише набирає обертів, проте її дієвість уже доведена.

Facebook та Instagram – відображення вашого буденного життя. І рекрутери активно користуються ними для пошуку додаткової інформації про потенційного співробітника. Потурбуйтесь щоб усі світлини та дописи не викликали негативного враження про вашу особистість, не суперечили політиці та цінностям компанії, до якої ви хочете влаштуватися на роботу.

враження про вашу особистість

Не стомлюємося наголошувати, що воно не повинно бути універсальним для кожної вакансії. Під час написання використовуйте інформацію з ключовими моментами пропозиції роботодавця. Щоб виділитися з-поміж інших кандидатів, можете зазначити, що час карантину для вас не минув дарма – опишіть, що нового ви освоїли, які онлайн-курси пройшли (ви ж займалися самоосвітою, чи не так?). Працедавці зацікавлені в тих, хто зміг отримати користь від самоізоляції та не піддатися масовій паніці.

Порада: не забувайте про правильне оформлення тексту, дотримання хронології, конкретику та грамотність.

Найважливіший етап, що потребує гарної підготовки. Напишіть чи зробіть на комп’ютері самопрезентацію, виділіть основні тези, які влучно характеризують вас, зробіть акцент на власному потенціалі, корисних знаннях і навичках у даній сфері. Вкотре поверніться до самого оголошення та вимог до кандидата – обов’язково згадайте про них під час розповіді та наголосіть, що ви ідеально підходите під умови.

Порада: завчасно відрепетируйте свою «промову» та дізнайтеся, як дістатися до місця співбесіди.

Охайний зовнішній вигляд та впевненість у свої силах – головне, що вам знадобиться на співбесіді (за умови, якщо ви до неї добре підготовлені). Залишайтеся спокійними, врівноваженими, адекватно оцінюйте ситуацію та покажіть свої найсильніші сторони. Водночас не забувайте, що ви також маєте право ставити питання. Тому підготуйте невеликий список – це допоможе вам дізнатися більше про посаду та вкотре підтвердить вашу зацікавленість та серйозність намірів.

Протягом 24 годин після завершення співбесіди надішліть роботодавцю лист: подякуйте за зустріч, висловіть сподівання про подальшу співпрацю, поділіться позитивними враженнями про інтерв’ю. Зайве нагадування про себе ніколи не зайве!

подальша співпраця

Розв’язати питання працевлаштування у кризовий період допоможуть такі поради:

  • регулярно моніторте зміни та тенденції на ринку праці. Це дасть змогу діяти на випередження;
  • не обмежуйте себе лише порталами для пошуку роботи. Підпишіться на профільні групи в соцмережах, додавайтесь у друзі до успішних людей з обраної вами сфери, слідкуйте за діяльністю компаній, де б ви хотіли працювати. Розкажіть також про свої пошуки друзям, родичам, знайомим, колишнім колегам;
  • миттєво реагуйте на пропозиції;
  • не бійтеся виходити за рамки – погоджуйтеся на зміни у графіку, дистанційну роботу чи навіть на пів ставки.

Криза – це не привід опускати руки та чекати полегшення. Це час для активації та мобілізації. Адже ніхто не знає, коли ці нелегкі часи минуть. Не варто втрачати цінні навички тоді, коли ваші конкуренти підкорюють нові вершини. Будьте від них на крок попереду!

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору