Кризові ситуації завжди мобілізують внутрішні ресурси. В умовах карантину багато з нас переосмислили своє ставлення не тільки до світу, оточуючих, а й до роботи. Перехід на дистанційну форму, скорочення штату, закриття деяких компаній змусили багатьох замислитися: «А чи на своєму місці я знаходжуся?».
Ринок праці сьогодні зазнав значних змін – відкриваються нові вакансії, змінюються вимоги та умови працевлаштування, відбувається перехід на віддалену форму. Проте водночас і конкуренція зростає, адже тисячі українців залишилися безробітними. Якщо для вас карантин став поштовхом до зміни професії чи компанії або ж ви й раніше шукали роботу – ця стаття допоможе виділитися з-поміж інших кандидатів та зробити перший крок до побудови нової кар’єри.
Ми склали детальний план дій з рекомендаціями від досвідчених рекрутерів, який дасть змогу не розгубитися та пройти нелегкий шлях пошуку роботи максимально результативно.
Перед початком пошуку важливо чітко визначити рамки: у якій сфері ви себе бачите, чого саме вам хочеться, наскільки бажання збігаються з можливостями. У кризові часи варто розглянути дистанційну форму роботи та визначитися, чи підходить вона вам. Адже зараз таких вакансій багато. Знайшовши слушну пропозицію, уважно перечитайте вимоги до кандидата та ключові моменти, вони вам ще неодноразово знадобляться.
Супровідний лист має на меті зацікавити роботодавця, змусити його ознайомитися саме з вашим резюме. Він не має бути шаблонним для всіх вакансій і повинен містити інформацію про те, навіщо вам ця компанія та навіщо ви цій компанії. В Україні така практика лише набирає обертів, проте її дієвість уже доведена.
Facebook та Instagram – відображення вашого буденного життя. І рекрутери активно користуються ними для пошуку додаткової інформації про потенційного співробітника. Потурбуйтесь щоб усі світлини та дописи не викликали негативного враження про вашу особистість, не суперечили політиці та цінностям компанії, до якої ви хочете влаштуватися на роботу.
Не стомлюємося наголошувати, що воно не повинно бути універсальним для кожної вакансії. Під час написання використовуйте інформацію з ключовими моментами пропозиції роботодавця. Щоб виділитися з-поміж інших кандидатів, можете зазначити, що час карантину для вас не минув дарма – опишіть, що нового ви освоїли, які онлайн-курси пройшли (ви ж займалися самоосвітою, чи не так?). Працедавці зацікавлені в тих, хто зміг отримати користь від самоізоляції та не піддатися масовій паніці.
Порада: не забувайте про правильне оформлення тексту, дотримання хронології, конкретику та грамотність.
Найважливіший етап, що потребує гарної підготовки. Напишіть чи зробіть на комп’ютері самопрезентацію, виділіть основні тези, які влучно характеризують вас, зробіть акцент на власному потенціалі, корисних знаннях і навичках у даній сфері. Вкотре поверніться до самого оголошення та вимог до кандидата – обов’язково згадайте про них під час розповіді та наголосіть, що ви ідеально підходите під умови.
Порада: завчасно відрепетируйте свою «промову» та дізнайтеся, як дістатися до місця співбесіди.
Охайний зовнішній вигляд та впевненість у свої силах – головне, що вам знадобиться на співбесіді (за умови, якщо ви до неї добре підготовлені). Залишайтеся спокійними, врівноваженими, адекватно оцінюйте ситуацію та покажіть свої найсильніші сторони. Водночас не забувайте, що ви також маєте право ставити питання. Тому підготуйте невеликий список – це допоможе вам дізнатися більше про посаду та вкотре підтвердить вашу зацікавленість та серйозність намірів.
Протягом 24 годин після завершення співбесіди надішліть роботодавцю лист: подякуйте за зустріч, висловіть сподівання про подальшу співпрацю, поділіться позитивними враженнями про інтерв’ю. Зайве нагадування про себе ніколи не зайве!
Розв’язати питання працевлаштування у кризовий період допоможуть такі поради:
Криза – це не привід опускати руки та чекати полегшення. Це час для активації та мобілізації. Адже ніхто не знає, коли ці нелегкі часи минуть. Не варто втрачати цінні навички тоді, коли ваші конкуренти підкорюють нові вершини. Будьте від них на крок попереду!
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.