Коли робота не подобається – її треба змінювати негайно. Але, далеко не кожен наважиться це робити одразу, без підготовки. Та, й підготувавшись до такого кроку, можна не наважитися його зробити.
Так, мова йдеться не про пошук нового робочого місця, а про зайняття чимось зовсім новим, можливо про що, ви мріяли у ранньому дитинстві. Досить цікава ідея, покинути рутину та почати «з початку» особливо у випадках, коли поточна робота - лише тимчасовий заробіток, що поневолі перетворився у стаціонарний труд.
Змінювати, звичайно треба, але у будь-якому зрілому віці, такі кроки обумовлюють певний відсоток вдачі. Тож до цього треба бути готовим.
Готуватися до таких змін необхідно заздалегідь, починаючи думати про те, що на вас чекає. Незважаючи на серйозність бажання, таке рішення не слід приймати «тут й зараз». Як не крути, але робота в вас є. Проте, чи вдасться швидко почати заробляти на новій стежці - поки що не відомо.
Приймаючи рішення про кардинальну зміну напрямку професії, проаналізуйте де-кілька ключових аспектів з вашого життя:
Почніть робити записи, вносячи туди все, що ви думаєте про свою поточну роботу. Визначайте всі «за» та «проти». Багато хто не дуже полюбляє свою робочу спеціалізацію, але цінує те, що дає йому його посада. Наприклад, це можливість подорожувати чи навчатися, реалізація свого внутрішнього світу та інші, здебільше, нематеріальні цінності.
Якщо, список «поганого» на поточній роботі, безумовно більший, ніж «колонка з «плюсами» й ви самі розумієте, що готові залишити це місце, починайте розбиратися в своїх бажаннях.
Буває так, що людина міняє роботи та напрямки, ганяючи за матеріальними благами. Це невірний підхід, бо задля більших заробітків, набагато краще залишатися на одному місці та вибудовувати вертикальну чи горизонтальну кар’єри, щоб стати унікальним та незамінним робітником.
Пам’ятайте, що найчастіше, зміні роботи перешкоджають недостатні гроші, яких не вистачає на весь період пошуків й людина має повертатися до початку.
Заздалегідь підготувавшись до цього, ви зможете отримати шанс на те, що все вийде. Для створення фінансової подушки безпеки, можливо доведеться утискати себе у чомусь, скоротити усі можливі розходи та «відпочити» від відпочинку у барах , кінотеатрах та інших місцях, де дозвілля коштує грошей.
Починаючи шукати роботу, віднесіться до цього процесу дуже серйозно. Постійно шукайте зв’язки та знайомства, що можуть вас вивести на цікавий напрямок. Адаптуйте резюме під кожну вакансію – пишіть так, щоб не давати рекрутерові жодного шансу про вас забути.
Проаналізуйте можливий кар’єрний шлях на новій спеціальності та загальні перспективи, що можуть на вас чекати у новій галузі.
Для цього:
Все це необхідно для того, щоб не втратити роботу й час, необережно потрапив до галузі, що застаріла та зникає.
Також, перед такою кардинальною зміною професії, непогано десь повчитися. Звичайні курси, теж стануть у нагоду, та зможуть принести суто спеціалізовані знання, що буде враховано, як «плюс» кандидатові, коли ви прийдете на співбесіду.
У цьому житті, майже все можливо. Справа в тому, наскільки такі зміни потрібні та чи не стане ця авантюра загрозою для спокійного існування вас та ваших близьких. Якщо впевнені у собі та своїх силах, то – вперед. Змінювати ніколи ен пізно. Головне, робити це із задоволенням та підготовкою.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.